Muzaa!

<< < (13/159) > >>

JHA:

Moi!

Tällä hetkellä kyllä jyrää Greenday ja The Hives!

T:Harri

Kyllä nyt soi Ramonesin Do You Remember Rock 'n' Roll Radio? ja LUJAA!!!    

Esa:
Ilkka, olen kanssasi hyvinkin samoilla linjoilla amerikkalaisen asekulttuurin suhteen. Eräs hyvinkin läheisesti tuntemani tyttö Floridan seesteisestä osavaltiosta kerran kertoi minulle, että hänen pitää viedä auto korjaamolle. Kysyin että mikäs siinä sitten on vikana. "Luodinreikä", vastasi hän. Oli kuulema joku tullut ampuneeksi hänen autoaan kun oli ajanut kadulla paikasta A paikkaan B, ja nyt harmitti kun maksaa se luodinreiän korjaaminen. Tosin minua jurppii vielä enemmän mm. erään nettiystäväni kuolema. Hänellä kun ei ollut varaa sairaalaan, niin meni ja kuoli keuhkokuumeeseen. Mutta ehkäpä nuo suunnattomat epäkohdat ovatkin se syy, miksi sieltä tulee niin paljon hyvääkin musiikkia.

Ilkka:

Kyllä nyt soi Ramonesin Do You Remember Rock 'n' Roll Radio? ja LUJAA!!!    

Tähän on ihan pakko heittää väliin: Kuka muistaa ns. yhden listahitin ihmeen: The Buggles: "Video Killed The Radio Star"? v. 79 Englannin singlelistan ykkönen? Josta tehty musavideo oli ensimmäinen MTV:n 1981 lähettämä musiikkivideo?

Ja siitä on tehty loistava parodiaversio "Internet Killed The Video Star" osoitteessa

http://www.poptix.net/funny/videostar.swf

ilkkapo:
Juuri nyt korvissa soi Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus. Äsken tulin em. bändin keikalta ja kyllä oli loistava setti!

PsykoOps:
Aihetta sivuttaen kannattaa ostaa/ladata Japanilaista taiko rummuttelua. Henk koht. suosikki on ehdottomasti "Seiichi Tanaka - Tsunami". Siinä jää hevirummuttelut komiasti toiseksi  

Navigation

Up one level

Next page

Previous page