FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
18.10.17, 13:13

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Muzaa!
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 42 Reply Print
Author Topic: Muzaa!  (Read 221087 times)
Janne Andersson

Date Registered: 16.10.03

Re: Muzaa!
« Reply #80 on: 06.03.05, 22:14 »

Neil Young & Pearl Jam - Downtown  Cool

Ja nyt soipi Roy Orbison - Uptown

edit: Shocked 901. WIESTI!!!11!! Shocked  
« Last Edit: 06.03.05, 23:00 by Janne Andersson »

actsober
Former member
« Reply #81 on: 06.03.05, 22:27 »

Tänään Tavastian levymessuilta mukaan tarttui seuraavat älpeet:

Turbonegro - Apocalypse Dudes
Ohio Players - Honey
Ohio Players - Contradiction
The Stylistics - The Lion Sleeps Tonight

Ja taitaapa tuolla lähipostissakin odottaa pari levyä taas Smiley
Jari Kähkönen
Sminki-pinki Chris Waddle

Date Registered: 10.12.02

« Reply #82 on: 07.03.05, 13:06 »

Emerson, Lake & Palmer, Toronto, 1971
Van der Graaf Generator, Old Vic´s, London, 1975

Helkatti, noi kaksi mä olisin halunnut nähdä!! Tälläkin hetkellä soi Plague of the Lighthouse Keepers...mä kerran kävin etsimässä jotain vanhaa bowieta levykauppa X:stä ja kundi sanoi esitteli mulle Pawn Heartsin maailman parhaana progelevynä. Karju tiesi kyllä kamansa, olen rankannut sen maailman kolmen parhaa levyn joukkoon tällä hetkellä. Plague kilpailee koko ajan maailman parhaasta biisistä Marillionin Forgotten Sonsin kanssa, riippuen fiiliksistä jompi kumpi voittaa.

Silloin kun Graaf ei soi, soi Marillion tai ELP...joku perikles pölli multa Pawn Heartsin, joten piti ostaa uusi. Kuka haluaa tyhjät kuoret Smiley

Ei kai tosta listasta puutu kuin Pink Floyd, mutta sä olet senkin kyllä jo jossain nähnyt Wink

-Kähmy

Maan massa kallistuu kohti pimeää tyhjää, maan valot häviävät
-Kauko Röyhkä, Sukellan Taivaalle
Click here for my pics
http://www.simradar.com - A Flight Simulator Community
Harri Lonnqvist

Date Registered: 15.11.01

« Reply #83 on: 13.03.05, 20:31 »

Kaivetaan vähän vanhoja,maanantaina tulee myyntiin original

Black Sabbath liput!!(Ozzy Osbourne, Tony Iommi, Geezer Butler &Bill Ward)

T:Harri

P.S Menee ostoon!!

Itse itseäni lainaten,liput men puolessa tunnissa Cry

[center]"It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"[/cente
Ilkka Portti
Body Monkey
Moderator

Date Registered: 31.07.01

« Reply #84 on: 13.03.05, 20:34 »

Hymiöstä päätellen et saanut lippuja?

My photos @ Airliners.net                           My photos @ Jetphotos.net
                                       www.flyfinland.fi
Janne Andersson

Date Registered: 16.10.03

« Reply #85 on: 13.03.05, 20:39 »

Tule Mark Knopflerin konserttiin.  Grin Taidan olla vanhoillinen, kun pidän aikuisrokista tai sitten Knobfler on vain niin hyvä.  Roll Eyes

Ilkka Portti
Body Monkey
Moderator

Date Registered: 31.07.01

« Reply #86 on: 13.03.05, 20:54 »

Tule Mark Knopflerin konserttiin.  Grin Taidan olla vanhoillinen, kun pidän aikuisrokista tai sitten Knobfler on vain niin hyvä.  Roll Eyes

Tai Shadowsin konserttiin ensi kuussa Helsingin jäähalliin. Meikäläisellä on piletti hommattuna sinne.

My photos @ Airliners.net                           My photos @ Jetphotos.net
                                       www.flyfinland.fi
raimo
Former member
« Reply #87 on: 13.03.05, 21:28 »

Ei kai tosta listasta puutu kuin Pink Floyd, mutta sä olet senkin kyllä jo jossain nähnyt Wink

NAM! Smiley
Niko Vuorinen

Date Registered: 19.10.04

« Reply #88 on: 13.03.05, 21:52 »

Mutta kuitenkin Guns 'N Roses tai Velvet Revolver on paras Wink

"I was blinded by a paradise / Utopia high in the sky / A dream that only drowned me / Deep in sorrow, wondering why" - Dream Theater - A Change of Seasons
Antti Laukkanen

Date Registered: 11.11.03

« Reply #89 on: 14.03.05, 10:38 »

Kas, eksähdin tänne ekan kerran. Huima oli lista kerrassaan. Minäpä listaan jokusen näkemäni konsertin kanssa, vaikkei niitä hirveesti olekaan. Aikoja en jaksa kaikkiin kaivaa. Enimmäkseen kaikki on nähty Helsingissä, joskin jokunen myös Lahdessa ja Turussa.

-Deep Purplesta aloitettiin (no tähän vielä aikakin, 1987 vanha jäähalli, alkuperäinen kokoonpano)
-Pink Floyd (lapsen unelman toteutuminen. Tämä -89 Lahdessa. Hesan peruuntuneelle stadion-keikallekin oli liput... Tämä on ehkä edelleen showna kaikkein vaikuttavin. Setti kutakuinkin mukailee Delicate Sound of Thunderia)
-Billy Idol
-Sting pariin kertaan
-Toto pariin kertaan
-Bon Jovi pariin kertaan (vissiin kolme tai neljä kertaa kuitenkin)(ex-vaimon teinisuosikki  Wink Hain kentällä jopa nimmarin ja sainkin signeeratun promokuvan itseltään Jon Bonilta)
-Rolling Stones kolmesti neljästi
-Eric Clapton kahdesti
-Roger Waters (omalla tavallaan aika loistava keikka, joka suureksi yllätyksekseni veti jossain määrin vertoja Pink Floydille. Siltikin PF tulee toimeen ilman Watersia, mutta Waters ei tule toimeen ilman Gilmouria. Hupaisana yksityiskohtana suurimmat aplodit veti Gilmourin biisi Comfortably Numb  Grin )
-Roger Waters toiseen kertaan Landgraafissa Hollannissa. Aivan käsittämättömän hieno keikka. Tarkoitus oli mennä kuuntelemaan Dark Side of the Moon livenä. Ensin tuli puolitoista tuntia käsittämättömän hienoa tykitystä. Sitten kerrottiin, että pidetään vartin tauko ja saatte kuulla, mitä tulitte kuulemaan. Sitten se DSOTM livenä alusta loppuun. Ja sikakin karkasi kohti pimenevää yötä ja kirkastuvaa kuuta... Niin, ja edelliseen kommenttiini viitaten, olipa ehdottomasti paras Gilmour-klooni kautta aikojen
-John Fogerty kolmesti neljästi(viimeksi toissa viikolla. Tässä harmittaa vaan se, että mies on sentään tainnut heittää Suomessa viisi kuusikeikkaa... Tästä ei vanhan CCR-diggarin mielestä rock'n'roll show parane. Ei turhia kilkkeitä. Antaa kahdenkymmenen kitaran ja niiden soundin puhua puolestaan. Gosh. Näitä voisi katsoa kerran viikossa. Onneks on DVD  Wink )
-Audioslave Hartwalla Areenassa

Nuo muistuivat mieleen. Toki onhan tässä nähty vuosien varrella kymmeniä kotimaisia bändejä, jazzia festareilla ja ilman, klassista, kirkkomusiikkia, vaikka vallan mitä. Ensimmäinen kotimainen keikka oli Juice Leskinen Grand Slam Punkaharjun Huviniemessä heinäkuussa 1985. Onhan tuota jokunen sata keikkaa heitettynäkin. Torstaina 17.3. Hullussa Porossa säestämmä taas Kirkaa, joten tervetuloa kuulemaan, jos seudulla liikutte  Smiley Paljon on maailma muuttunut muutamassa vuodessa...

Tuosta tietysti voi vetää johtopäätöksiä siitä, mitä levylautasella (on mulla oikeesti semmonenkin) soi. Tosin paljon puuttuu, koska musa soi laidasta laitaan. Technoa saati rappia mulle on kyllä turha tyrkyttää, paitti Raptoria ehkä. Sen näin livenäkin vuonna 1990  Cheesy

-Melekonen keikkakesä 2009 olisi tyrkyllä ja mulla on liput vaan Madonnaan...

EDIT: Punaisella päivitetty asioita ajan tasalle
« Last Edit: 05.06.09, 07:18 by Antti Laukkanen »

Fournier pilots of the world - unite!
avrorj85
Former member
« Reply #90 on: 16.03.05, 18:48 »

Kohta pitäis lähteä katsomaan Finlandersiä Lahteen. Tähän on tultu tämän seestymisen kanssa.....Ei vaan, ihan "teinistä" saakka  on tullu soitettua ja kuunneltua kevyttä kotimaista. Tosin kaikki muukin myös menee.

« Last Edit: 16.03.05, 18:48 by Sami Sallinen »
Finski
Former member
« Reply #91 on: 17.03.05, 05:36 »

Heh... hiukan erilaista listaa teillä Grin

Itse olen keikkaillut:

-Nightwish
-Children of Bodom
-Pantera
-Dimmu Borgir

Ja sitten ne kiljoona bändiä joita soitti joskus Oslon inferno festivaaleilla...
Henrik
Former member
« Reply #92 on: 17.03.05, 15:46 »

En saanut lippuja Lippupalvelun kautta, mutta ostin huuto.netistä 180 eurolla. Roll Eyes
No se oli pieni hinta siitä, että näkee Black Sabbathin alkuperäis kokoonpanossa. Cool
Superfinnair
Former member
« Reply #93 on: 17.03.05, 16:33 »

Terve!

Kuinka moni teistä kävi Judas Priestin Suomen keikoilla? Itse kävin vaikka, ei niin paljon kiinnostakkaan
Niko Vuorinen

« Reply #94 on: 17.03.05, 18:57 »

En saanut lippuja Lippupalvelun kautta, mutta ostin huuto.netistä 180 eurolla. Roll Eyes
No se oli pieni hinta siitä, että näkee Black Sabbathin alkuperäis kokoonpanossa. Cool
Hulluja nuo suomalaiset Cheesy

"I was blinded by a paradise / Utopia high in the sky / A dream that only drowned me / Deep in sorrow, wondering why" - Dream Theater - A Change of Seasons
Harri Lonnqvist

« Reply #95 on: 20.03.05, 02:51 »

AOR on hyvää,mutta aikaa on kulunut ja parhaat kadonneet!Parhaita konsertteja on ollut Huey Lewis&News ja unohtumaton ZZ-Top:in keikka Oulunkylässä!!

Harri

P.S unohtamatta Purplea "Kultsalla" ja Ronski Gang:iä Tavastialla(Harri&Hans sukua)

[center]"It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"[/cente
Harri Lonnqvist

« Reply #96 on: 20.03.05, 02:52 »

Hulluja nuo suomalaiset Cheesy

Mielestäni asiassa ei ole mitään hullua....... Cheesy

Niko Vuorinen

« Reply #97 on: 20.03.05, 09:04 »

Mielestäni asiassa ei ole mitään hullua....... Cheesy
Se oli lähinnä läppä Grin

BigPapa
Former member
« Reply #98 on: 24.10.05, 16:28 »

Järvisen Stratocaster Sipoon keikalla oli normaali Eric Clapton Model,niitä ensimmäisiä joissa oli yksi nauha vähemmän kuin 89-vuodesta alkaen.Myös Alpun vahvistin tarjosi normaalia suuremmat säätömahdollisuudet soundeihin.Se oli Fender The Twin.Itse soitin kyseisellä keikalla Strato Plussaa ja Gibsonin Les Paul Heritage Std -80 Mallia.Vahvistin oli Music Man 65-wattinen combo.
Tuomas Kuukasjärvi

Date Registered: 12.02.04

« Reply #99 on: 24.10.05, 17:08 »

Tällä hetkellä kyllä soittolistalla on eniten: Iron Maidenia, Guns N' Rosesia, System of a downia ja Prodigya.
« Last Edit: 25.10.05, 16:37 by Tuomas Kuukasjärvi »

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 42 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1