FSX KHQM-KCLM

(1/1)

Kopjaak:
Hou Hou Hou.

Joulupäivän ilta on koittanut länsirannikolla ja on aika tehdä pieni iltalento Washigtonin osavaltion Bowermanilta (KHQM) Port Angles/William R.Fairchild Internationalille (KCLM). Ratsuksi on valjastettu DA Piper Cheyenne. Muuta varustusta FTX PNW ja REX.

Nousukiito onnistui ja ilmassa ollaan.
[ Attachment not found - or removed ]

Aurinko laskee länteen.

Viime säteet.

Toisesta suunnasta.

Konttori fanaatikoille joulukuva.

Kohde lähestyy.

Rattaat alas.

Minimit lähellä.

Onnistuihan se. Hyvää loppuvuotta kaikille!

flykarppa:
Komiat on kuvat ja vielä fsx, mihin sitä x-planea tarvitaan Olen uusimassa simutietsaria, minkälainen setti sulla käytössä kun kuvat on noin sulavia? Itse vetelen pääasiaassa verkossa mutta kuitenkin.

jari

Kopjaak:
Noh, ilta- tai aamuaurinko tuo kuviin aina vähän lisäarvoa. Masiina on itse kasattu. Prossu on edellisen sukupolven Quad 9650, joka kellottamattomana antaa tuon 3 Ghz. Näyttis on uusi GTX560 Ti DirectCUII TOP. FSX on siirretty omalle Seagate Momentus 250 GB kovalevylle, jossa on sisäänrakennettuna 4GB SSD osio. Täytyy kyllä sanoa, että vanhan HD4850 näyttiksen vaihto uuteen antoi kyllä koneeseen potkua ihan riittävästi. FPS pyörii helposti siellä 50:n paremmalla puolella ja ilman fps limiteriäkin esim. PMDG:n J41 lentää suht sulavasti. Seagate nopeutti jonkin verran latausaikoja simua käynnisteltäessä.

Verkkolentäminen on meikäläisellä ollut  jäissä ajan puutteen takia. Ihan valmistautumattomana sinne kun ei viitsi tulla sohlaamaan. Kaluston puolesta homman pitäisi kyllä onnistua, koneessa on toinen äänikortti ihan sitä ajatellen.

Navigation

Up one level