XP10: OSM2XP ja autogenin poisto

(1/1)

smä:
Onkos kukaan onnistunut tekemään OSM2XP:llä excludea joka nappaisi XP10:n omat autogen- talot alta pois. Yritin uusimmalla OSM2XP versiolla sellaista tehdä ilman tulosta. Maisemaa generoidessa valitsin excludeksi sekä facadit että objektit. Maiseman sijannilla Custom Scenery kansion aakkosjärjestyksessä ei näyttänyt olevan vaikutusta.

arskal:
Pitääkin testata toi.  Tarvii purkaa DSF filu ja kattoo tekeekö toi OSM2XP oikeasti ne Exludet tonne filuun.


-arska-


EDIT:

Katoin pikasee, kyllä ainakin mulla on OSM:n finland scenessä alueet näin:

PROPERTY sim/exclude_obj 24.000000/60.000000/25.000000/61.000000
PROPERTY sim/exclude_fac 24.000000/60.000000/25.000000/61.000000
PROPERTY sim/exclude_for 24.000000/60.000000/25.000000/61.000000

Objectit, facadet ja metsät poistettu ja korvattu OSM:n datalla.

Tutustun aiheeseen huomenna lisää

smä:
Quote


PROPERTY sim/exclude_obj 24.000000/60.000000/25.000000/61.000000
PROPERTY sim/exclude_fac 24.000000/60.000000/25.000000/61.000000
PROPERTY sim/exclude_for 24.000000/60.000000/25.000000/61.000000

Objectit, facadet ja metsät poistettu ja korvattu OSM:n datalla.



Minulta löytyy tällainen pätkä, koska jätin metsät sekaan. XP9:ssä tämä toimii mutta XP10:ssä ei tunnu pelaavan.


PROPERTY sim/exclude_obj 20.000000/60.000000/21.000000/61.000000
PROPERTY sim/exclude_fac 20.000000/60.000000/21.000000/61.000000

arskal:
Näyttäis olevan bugi tolta osin. Tai sitten legobriggs talot on jotain muita kuin objecteja.. eli siis ei kuulu sim/exclude_obj tagin alle.

http://forums.x-plane.org/index.php?showtopic=56107

Ootellaan tulevia versioita.. 

arskal:
Nonnih.. Nyt ois bugi korjattu.

Päivittää version Beta 7, niin sit se ymmärtää autogen-talojen poiston. Talot tulkitaan Object-tagilla. Talojen poistohan tuossa ongelma oli. Kaikki muut Exclusion zonet toimikin.

-arska-

Navigation

Up one level