Dallas Ft. Worth - St. Maarten /MD11X

(1/1)

Joona:
Hahaa, taas täytyy kiusata muita kuvilla, kun ei ole tullut pitkään aikaan laitettua juuri mitään. Tänään on vuorossa KLM:n paluulento KLM1882 Dallasista St. Maartenille. Matkustajia on täysi kuorma, 322kpl ja kuormaa sen verran, että ollaan lähellä MZFW:ää. ZFW 192,4tn ja max siis 195tn. Arvioitu lähtöaika 7:20 aamulla paikallista aikaa. Lentoaika St. Maartenille n. 4 tuntia. Lentosää tänään on varsin mukava. Kevyttä yläpilveä koko matkan ajan mutta ei turbulenssia tiedossa ja arvioitua myötätuulta reitillä n. 40-70kts. Reittikorkeus FL350 ja reittinä toimii:

CLARE2.SWB BLVNS Q102 BAGGS Q102 CYY DHP VKZ BR53V ZQA A555 GTK R507 CONCH FRATT L451 SLUGO.ULUBA1

Dallasissa metar tietää kertoa 18008KT 9999 FEW024 SCT200 03/M01 A2974


Pirssi valmisteltavana D-terminaalissa.
[ Attachment not found - or removed ]


[ Attachment not found - or removed ]


ENG/APU palohälytintesti meneillään.
[ Attachment not found - or removed ]


Valotesti / AIR SYS TEST menossa
[ Attachment not found - or removed ]

Kaikki OK
[ Attachment not found - or removed ]


Syötellään reittiä FMS:ään.
[ Attachment not found - or removed ]

Tänään lähdetään poikkeuksellisti kiitotieltä 18R lähtöreittiä CLARE2 pitkin. Noustaan kiitotien suuntaisesti ja ylitetään TREXX +5000ft ja kaarretaan kohti JOLENia.
[ Attachment not found - or removed ]


Lähtödataa: FLEX 54c, laippa-asetus 22, trimmi 5.4,
V1 150
Vr 163
V2 170
Noustaan V2+10 3607ft asti, jossa kiihdytetään nopeuteen Vcl 260kts, jota pitkin noustaan 10000ft. Tehonalennus 2107ft ja moottorihäiriön sattuessa kiihdytys 1407ft alkaen. 250kts/10000ft voidaan ylittää, koska Vcl on yli sen.
[ Attachment not found - or removed ]

Työnnetään portilta ja rullataan kiitotielle 18R odotukseen WF rullaustietä G pitkin.
[ Attachment not found - or removed ]


Käynnistelyä.
[ Attachment not found - or removed ]


Perinteinen ohjauspintojen tarkastelu...
[ Attachment not found - or removed ]


Rullaati...
[ Attachment not found - or removed ]


..rullaa..
[ Attachment not found - or removed ]


 
[ Attachment not found - or removed ]


Lähestytään WF:ää. Ylitetään vielä 18L.
[ Attachment not found - or removed ]


Linjassa.
[ Attachment not found - or removed ]


Ja taas mennään. Vielä 2 vuoden jälkeen jokainen nousu MD-11:llä aiheuttaa kikkelin jöpötystä
[ Attachment not found - or removed ]


Kaarretaan..
[ Attachment not found - or removed ]


Taakse jääpi Dallas.
[ Attachment not found - or removed ]


Kevyttä pilveä.
[ Attachment not found - or removed ]


[ Attachment not found - or removed ]


Rauhallisen näköistä on
[ Attachment not found - or removed ]


[ Attachment not found - or removed ]


Pitäkää bussinne ja 737:nne. Ei ole MD:n voittanutta
[ Attachment not found - or removed ]


[ Attachment not found - or removed ]


St. Maartenille tullaan SLUGO.ULUBA1 tuloreittiä pitkin VOR Z lähestymiseen kiitotielle 10. Laskupaino n. 205tn. MLW on n. 207tn eli maksimissa tullaan.
[ Attachment not found - or removed ]


Mukavaa pikkupilveä lähestyessä.
[ Attachment not found - or removed ]

Kaarretaankin jo finaaliin.
[ Attachment not found - or removed ]


Hidastellaan.
[ Attachment not found - or removed ]


Käännytään ympäri päässä.
[ Attachment not found - or removed ]


Sinnehän se kone jäi.
[ Attachment not found - or removed ]


Laskusta en ottanut kuvia mutta kuvasin kojelaudalta videon http://www.youtube.com/watch?v=AH5-ecfjHng

Harri_Laitinen:
Videosta 

mato zxc:
Mitä skenejä sulla on käytössä Dallasin päässä, kenttä ja photari?

Joona:
Quote

Mitä skenejä sulla on käytössä Dallasin päässä, kenttä ja photari?


Maasto on http://secure.simmarket.com/pc-aviator-megascenery-x-dallasfort-worth-download.phtml ja kenttä on http://www.fsdreamteam.com/products_kdfw.html. Tuolla on tullut nyt aktiivisesti lennettyä n. vuoden verran, joten olen katsonut tarpeelliseksi hankkia molemmat

Pe7e:
Tyylikkäät kuvat museosta! Harmi, ettei ollut skeneä enää Maartenin päässä?

Navigation

Up one level