FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
26.09.18, 00:47

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Tapaturmasi
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 [2] Reply Print
Author Topic: Tapaturmasi  (Read 5335 times)
Jari Ahonen

Date Registered: 14.09.10

Re: Tapaturmasi
« Reply #20 on: 09.02.12, 14:46 »

Rouva oli vihainen kuin perseeseen ammuttu karhu, monta viikkoa.

Rouvat on joskus sellaisia... Smiley

Työautoni on Transit, mutta muuten olen suht terve...
Iivari Tamminen

Date Registered: 27.11.10

« Reply #21 on: 09.02.12, 15:56 »

Leuka auki, pää auki, pohje auki + 2x leikkaus. Viimeisin tänään ja nyt rentoudutaan "valtion hotellissa"

Nähty: POR,TKU,HEL,TMP,ARN,BMA,LPA,TFS,PMI,OUL

Tulossa: ARN,LPA
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator

Date Registered: 05.07.01

« Reply #22 on: 09.02.12, 16:32 »

Leuka auki, pää auki, pohje auki

Mulla on kroonisesti perse auki...

Entinen hiihtäjä, nykyisin raitis

My photos on Airliners.net
tjh80
Former member
« Reply #23 on: 09.02.12, 16:38 »

Mulla on kroonisesti perse auki...
Kah, sullaki. Tere tulemasta pers aukisten joukkoon..
Lauri Liuhto

Date Registered: 16.08.09

« Reply #24 on: 09.02.12, 19:40 »

Päivämäärä oli 31.3., joskus 90-luvun alkuvuosina. Olin kaverillani käymässä, ja televisiosta tuli  jälkilähetys Oscar-gaalasta. Jostain mielenkiintoisesta elokuvasta alettiin esittämään pätkää, ja ryntäsimme tv:tä kohti. Kaveri kiersi pöydän toiselta, minä toiselta puolen. Valitettavasti en huomannut pöydän ja seinän välissä kulkenutta sähköjohtoa.

Seuraavana päivänä lääkäri oli kirjoittanut jo pitkät pätkät mekaanisella kirjoituskoneellaan, käyttäen aina yhtä tehokasta kaksisormijärjestelmää: "...jolloin sähköurut putosivat varpaan päälle. Ei selvää murtumaa, mutta varvas kipeä ja turvoks..." Yhtäkkiä hän lopetti kirjoittamisen, ja kysyi hieman epäuskoisella äänellä; "Eihän tämä ole aprillipila?". Ei ollut, mutta nauratti silti - vaikka varvas olikin kipeä.

--
Lauri

--
Lauri
Niklas Oikarinen

Date Registered: 28.10.11

« Reply #25 on: 09.02.12, 20:15 »

Jaa-a.

Olikohan se viidennellä luokalla, kun kaatui tiilipino vasemman nilkkani päälle. Olisi ollut jääkiekkoturnaus seuraavana päivänä, mutta kun ei tahtonut pysyä nilkka suorana luistimessa niin se sitten jäi se turnaus.  Sad

Kuudennella luokalla liikuntatunnilla taidettiin olla koko luokka (myös tytöt) mustaa miestä, niin semmoinen tungoshan sinne tuli, että jotenkin kompastuin johonkin ja otin tietenkin oikealla kädellä vastaan. Nooh eihän siinä mitään olisi ollut, mutta kun vielä luokkamme isommanpuoleinen tyttö kaatui siihen käteni päälle, ja peukalo vääntyi miten sattui. Cry Terveydenhoitan luokse( ja koska tämä terveydenhuolto täällä Oulunsalossa nyt on mitä on), niin ice-poweria ja sidettä siihen laiteltiin. Muutaman päivän päästä kun koko käsi oli turvonnut niin terveyskeskukseen ja röntgeniin. Murtumahan sieltä löytyi. Kipsi 6.viikkoa, ja jäi jääkiekko tauolle taas.

Kaikenlaista pienempäähän sitä toki on sattunut myös, kenelleppä ei olisi?
Ilari R Lehtinen

Date Registered: 25.02.09

« Reply #26 on: 10.02.12, 14:44 »

Toisella luokalla laskettiin pulkkamäkeä koulussa ja mä istuin etummaisena. Pari tyttöä seiso pulkan takana ja ite sitte tipuin siitä aivan edestä pois ja tytöt veti pulkalla oikean jalan päältä. Siitähän se murtu sitten. 8 viikkoa oli kipsi.

Pages: 1 [2] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1