Kovin on hiljaista EFHK:lla.

<< < (5/7) > >>

Lauri FIN918:
Näitä eventtejä sais olla paljon useammin .

erese:
No itse ainakin odotan kieli pitkällä tuota QW:n Avroa, saa alkaa tahkoa näitä kotimaan reittejä ja siinä sivussa noita lyhyempiä ulkomaan legejä. Tosiasia on kuitenkin että monella vie koulu/työ ja harrastukset aikaa tältä simuilulta pois  Mutta minkä sille mahtaa, pitää laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Tänään ehtinyt lennellä neljäkin lentoa mutta taas tulee parin päivän tauko 

macklin:
Moro!
Tänäänkin oli eventti ja meni mutta ruuhkaa ei ollut, mitä muutama ulkolainen.

jukka

erese:

Moro!
Tänäänkin oli eventti ja meni mutta ruuhkaa ei ollut, mitä muutama ulkolainen.

jukka

Tälläistä se on, itse käkin töissä  Mutta minkä tälle voi....

665:

Tänäänkin oli eventti ja meni mutta ruuhkaa ei ollut

Tuo on kyllä totta. Ei ollu ruuhkaa, ei...  Olin jo Helsingin platalla koneen kanssa, kun tein liikennekatsauksen ennen yhdistämistä. Oli kyllä melkoinen yllätys, kun Jukka oli ainoana jo hyvän matkaa kohti Viroa menossa, eikä muita Saksan matkaajia näkynyt. Samoin lennonjohtoa oli tarjolla tasan lähtöön ja tulovaiheeseen, muuten kovin tyhjältä näytti. Jotenkin olin jo luonut mieleeni samallaisen ruuhkan, kun esim aurora borealis toi Suomeen. Ja tuolloin lennettiin koko matka lennonjohdon alaisena. No, tästä pettyneenä palasin takaisin Zurichin Real Flight Eventtiin, josta nautintoa kyllä sai senkin edestä.

Tämä tapahtuma ei ollut menestys, mutta siitä pitäisi ottaa opiksi. Jatkossa kannattais varmaan kohteen valinnassa huomioida myös matkalentovaiheen lennonjohdollinen tarjonta. Mukavampaa se on lentää, jos koko reitille riittää lennonjohtopalvelua. Ja kun lennonjohtoa riittää, ja sitä muistaa julkisesti mainostaa, niin luulisi lentäjiäkin kiinnostavan! Mun mielestä nyt oli kuitenkin positiivista, että tämä päivämäärä oli jo pitkään tiedossa, jolloin esim itse pystyin järjestämään sen töistä vapaaksi... vaikka oharit teinkin.

Toni

Navigation

Up one level

Next page

Previous page