FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
22.10.17, 15:23

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Maisema- ja lentokonesuunnittelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  FS2004 Torbacka airfield scenery - VALMIS - Linkki vikalla sivulla
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 Reply Print
Author Topic: FS2004 Torbacka airfield scenery - VALMIS - Linkki vikalla sivulla  (Read 6972 times)
Tatu Kantomaa
Patu Cantona
Offline Offline

Posts: 9027
Date Registered: 14.02.02

WWW
Re: FS2004 Torbacka airfield scenery
« Reply #80 on: 21.03.12, 20:13 »

Ei se taida mennä ihan noin helposti. Parempi asentaa suosiolla FS2004 gmax gamepack ja käynnistää gmax sitä kautta.

'Don't panic'
Topias Rossi
Offline Offline

Posts: 339
Date Registered: 22.01.11

Re: FS2004 Torbacka airfield scenery
« Reply #81 on: 22.03.12, 06:06 »

GMax FS2004 Gamepack on asennettuna, kokeilin äsken sen kautta exportata tuon puskan, mutta sanoo samaa virhettä.
Edelleenkään ei löydy MakeMDL:ää.

Topias Rossi


Kyllä se lehmäkin lentää kun sille tarpeeksi vauhtia antaa...
Tiesin että lukisit tämän
Tatu Kantomaa
Patu Cantona
Offline Offline

Posts: 9027
Date Registered: 14.02.02

WWW
Re: FS2004 Torbacka airfield scenery
« Reply #82 on: 22.03.12, 16:55 »

GMax FS2004 Gamepack on asennettuna, kokeilin äsken sen kautta exportata tuon puskan, mutta sanoo samaa virhettä.
Edelleenkään ei löydy MakeMDL:ää.

Topias Rossi

Asennettuna muttei ohjeet luettuna.  Wink

Muistaakseni jonkun ini-fileen tai vastaavan rivejä piti itse muuttaa, jotta homma alkaa toimia. Se lukee kyllä ohjeessa joka tuli gamepackin mukana. Samoin gmax pitää käynnistää sieltä FS2004 gamepack kansiosta, siellä pitäisi olla sille oma shortcut.

'Don't panic'
Topias Rossi
Offline Offline

Posts: 339
Date Registered: 22.01.11

Re: FS2004 Torbacka airfield scenery
« Reply #83 on: 22.03.12, 17:46 »

Nonniin, katoin ohjeet läpi ja nyt on GMax FS2004 Gamepack asennettuna.
Nyt sitten kun yritin exportata tuota puskaa .mdl muotoon, MakeMDL kyllä aukeaa ja exporttaa mutta aloittaa exportin välittömästi käynnistyessään ja sulkeutuu heti perään.
Eli ei anna asettaa asetuksia kuntoon, eli en pysty laittamaan crashiä pois ja sitä XML kohtaa päälle. Millä tämän voin korjata?

Topias Rossi


Kyllä se lehmäkin lentää kun sille tarpeeksi vauhtia antaa...
Tiesin että lukisit tämän
Tatu Kantomaa
Patu Cantona
Offline Offline

Posts: 9027
Date Registered: 14.02.02

WWW
Re: FS2004 Torbacka airfield scenery
« Reply #84 on: 24.03.12, 21:38 »


'Don't panic'
Topias Rossi
Offline Offline

Posts: 339
Date Registered: 22.01.11

Re: FS2004 Torbacka airfield scenery
« Reply #85 on: 25.03.12, 14:31 »

Juu, siis sama ohjelma mulla on siinä gamepackissä. Kokeilin vielä sitä että exporttasin tuon MDL:ksi (niillä asetuksilla mitkä on siinä vakiona) ja pakkasin BGL:ksi ja laitoin simuun, mutta ei toimi. Varmistin myös, että tuo GUID arvo on oikea, ja kyllä oli. Mutta objektit ei silti näy simussa.

Topias Rossi


Kyllä se lehmäkin lentää kun sille tarpeeksi vauhtia antaa...
Tiesin että lukisit tämän
Tatu Kantomaa
Patu Cantona
Offline Offline

Posts: 9027
Date Registered: 14.02.02

WWW
Re: FS2004 Torbacka airfield scenery
« Reply #86 on: 26.03.12, 05:55 »

Juu, siis sama ohjelma mulla on siinä gamepackissä. Kokeilin vielä sitä että exporttasin tuon MDL:ksi (niillä asetuksilla mitkä on siinä vakiona) ja pakkasin BGL:ksi ja laitoin simuun, mutta ei toimi. Varmistin myös, että tuo GUID arvo on oikea, ja kyllä oli. Mutta objektit ei silti näy simussa.

Joku tuossa export ikkunassa tosiaan on, siitä on valovuosia kun sitä pyörittelin, joten pakkasin oman plugins kansion ja laitoin sulle spostiin.

'Don't panic'
Topias Rossi
Offline Offline

Posts: 339
Date Registered: 22.01.11

Re: FS2004 Torbacka airfield scenery
« Reply #87 on: 27.03.12, 13:07 »

Hmm, kummallista.
Ei oo vielä tullut mitään spostiin.

Topias Rossi


Kyllä se lehmäkin lentää kun sille tarpeeksi vauhtia antaa...
Tiesin että lukisit tämän
Tatu Kantomaa
Patu Cantona
Offline Offline

Posts: 9027
Date Registered: 14.02.02

WWW
Re: FS2004 Torbacka airfield scenery
« Reply #88 on: 27.03.12, 17:37 »

Tuli bumerangina mulle takaisin zippi sinun spostista.... tsekkaa privaviestisi.  Wink

Nyt vähän niin kuin hämärästi muisti palaisi pätkittäin.... eli ehkä tähän hommaan jotenkin liittyy FS2002 makemdl tai joku vastaava jippo, jotta se export saadaan pysäytettyä ja omat asetukset laitettua.


'Don't panic'
Topias Rossi
Offline Offline

Posts: 339
Date Registered: 22.01.11

Re: FS2004 Torbacka airfield scenery
« Reply #89 on: 27.03.12, 19:20 »

Nonniin, nyt tuo ohjelmapuoli toimii. Sain tuon tehtyä tuon bgl tiedoston ja kaiken järjen mukaan noiden puskien pitäisi nyt näkyä simussa. Mutta ei. Ei vaan toimi. Asetin siihen MakeMDL:ään sen crash pois ja xml päälle, ja sitten kopioin siitä xml tiedostosta guid arvon oikeaan shrub.xml tiedostoon. BGLComp ei sanonut mitään virheitä ja teki normaalisti sen bgl tiedoston. Mutta laitoin sen simuun oikeaan kansioon ja ei vaan toimi.
En tiiä mikä voi olla.

Ärsyttävää, kun mikään ei toimi hirveesti säätämättä  Tongue

Topias Rossi


Kyllä se lehmäkin lentää kun sille tarpeeksi vauhtia antaa...
Tiesin että lukisit tämän
Tatu Kantomaa
Patu Cantona
Offline Offline

Posts: 9027
Date Registered: 14.02.02

WWW
Re: FS2004 Torbacka airfield scenery
« Reply #90 on: 27.03.12, 20:37 »

Ei näissä scenehommissa mikään toimi säätämättä.  Grin

Todennäköisesti GUID tökkii. Sinunhan ei tarvitse muutella mitään siitä xml-tiedostosta missä asettelet objektit paikalleen. Guid asetetaan sen fileen lopussa, siinä missä on maininta mdl tiedostoon. Onhan siinä oikea mdl nimi?
Ja jos nyt vaihdoit guid luvun, niin onhan se sama myös siellä viimeisellä rivillä?

Koordinaatit lienevät oikein? Mulla ei näkynyt kuin metsää tuolla kohtaa, mutta ei siinä default simussa vissiin muuta olekaan.

'Don't panic'
Topias Rossi
Offline Offline

Posts: 339
Date Registered: 22.01.11

Re: FS2004 Torbacka airfield scenery
« Reply #91 on: 28.03.12, 10:21 »

Todennäköisesti GUID tökkii. Sinunhan ei tarvitse muutella mitään siitä xml-tiedostosta missä asettelet objektit paikalleen. Guid asetetaan sen fileen lopussa, siinä missä on maininta mdl tiedostoon. Onhan siinä oikea mdl nimi?
Ja jos nyt vaihdoit guid luvun, niin onhan se sama myös siellä viimeisellä rivillä?

Ahhaa, mä kun luulin että se on niin että se GUID minkä GMax laittaa siihen XML tiedostoon on se ainoa oikea GUID siihe filuun.
Mutta GUID arvo on sama kaikissa niissä sceneryobjecteissa ja siinä vikalla rivillä. MDL tiedoston nimi on kans oikein.

Koordinaatit lienevät oikein? Mulla ei näkynyt kuin metsää tuolla kohtaa, mutta ei siinä default simussa vissiin muuta olekaan.

Defaulttina siellä ei oo koko kenttää, ja alue on epätasainen ja täynnä mettää. Kyllä niitten koordinaattien pitäis olla täysin kohallaan. Ainakin sillon kun niitä koordinaatteja katoin, ni katoin kaikki huolella läpi ja sillon kaikki oli kohallaan.
En tiiä mikä mahtaa vaivata.

Topias Rossi


Kyllä se lehmäkin lentää kun sille tarpeeksi vauhtia antaa...
Tiesin että lukisit tämän
Tatu Kantomaa
Patu Cantona
Offline Offline

Posts: 9027
Date Registered: 14.02.02

WWW
Re: FS2004 Torbacka airfield scenery
« Reply #92 on: 28.03.12, 18:01 »

Minkä kokoinen se mdl file on? Mulla taisi tulla n. 11 kb.

Onko se xml täsmälleen sama kuin aikaisemmin?

'Don't panic'
Topias Rossi
Offline Offline

Posts: 339
Date Registered: 22.01.11

Re: FS2004 Torbacka airfield scenery
« Reply #93 on: 28.03.12, 18:24 »

Mulla se MDL file on tasan 1kt.
Ja XML on täsmälleen sama lukuunottamatta muutettuja GUID arvoja. Tässä kuitenkin vielä tää XML:

Code:
<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>
<FSData version="9.0" xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:noNamespaceSchemaLocation="bglcomp.xsd">

    <SceneryObject lat="60.04456703" lon="24.10296215" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04455672" lon="24.10294152" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04454585" lon="24.10294152" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04453777" lon="24.10293761" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04453137" lon="24.10291531" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04452970" lon="24.10289635" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04453527" lon="24.10287350" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04453527" lon="24.10285176" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04453332" lon="24.10283335" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04454168" lon="24.10281830" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04454920" lon="24.10281440" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04457510" lon="24.10280102" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04458819" lon="24.10280102" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04461105" lon="24.10280772" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04462887" lon="24.10281330" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04465394" lon="24.10282166" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04468291" lon="24.10285234" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04467706" lon="24.10289507" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04464670" lon="24.10300789" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04472719" lon="24.10298896" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04473416" lon="24.10292429" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04474865" lon="24.10282616" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04476760" lon="24.10271300" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04477512" lon="24.10268456" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04478209" lon="24.10256639" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04478794" lon="24.10240138" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04478349" lon="24.10227533" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04475229" lon="24.10217777" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04465702" lon="24.10214709" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04456734" lon="24.10206234" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04451079" lon="24.10184267" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04452222" lon="24.10169271" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04458629" lon="24.10152883" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04457376" lon="24.10120850" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04456735" lon="24.10118451" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04456039" lon="24.10099268" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04456402" lon="24.10075855" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04455150" lon="24.10041291" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>

    <SceneryObject lat="60.04456543" lon="24.10033542" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="46" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="DENSE">
        <LibraryObject name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" scale="1.0"/>
    </SceneryObject>


    <ModelData name="466A171F4E6B8E88AFCBF6A510EAA191" sourceFile="shrub.mdl" />

</FSData>

Topias Rossi


Kyllä se lehmäkin lentää kun sille tarpeeksi vauhtia antaa...
Tiesin että lukisit tämän
Tatu Kantomaa
Patu Cantona
Offline Offline

Posts: 9027
Date Registered: 14.02.02

WWW
Re: FS2004 Torbacka airfield scenery
« Reply #94 on: 29.03.12, 14:54 »

Tyhmä kysymys, mutta varmistetaan: kopioithan valmiin bgl-tiedoston oikeaan kansioon simua varten?

Vilkaisen vielä omat tiedostot läpi illemmalla, alkaa loppua ideat. Tongue

'Don't panic'
Topias Rossi
Offline Offline

Posts: 339
Date Registered: 22.01.11

Re: FS2004 Torbacka airfield scenery
« Reply #95 on: 29.03.12, 15:43 »

Kyllä, BGL on kansiossa Flight Simulator 9\Addon Scenery\Torbacka\Scenery, ja kyseinen polku on lisätty FS:sän Scenery Libraryyn.
Simulaattori myös teki sen creating database for new scenery files jutun.
En tiä, pitäiskö vaa unohtaa noi puskat kun meinaa olla niin hankalaa.

Topias Rossi


Kyllä se lehmäkin lentää kun sille tarpeeksi vauhtia antaa...
Tiesin että lukisit tämän
Tatu Kantomaa
Patu Cantona
Offline Offline

Posts: 9027
Date Registered: 14.02.02

WWW
Re: FS2004 Torbacka airfield scenery
« Reply #96 on: 29.03.12, 17:05 »

XML toimii kyllä. Todennäköisesti vika on siinä gmax exportissa, eli mdl-tiedostossa.

Kokeile tällä:
www.tatukantomaa.net/A1/shrub.mdl

'Don't panic'
Topias Rossi
Offline Offline

Posts: 339
Date Registered: 22.01.11

Re: FS2004 Torbacka airfield scenery
« Reply #97 on: 29.03.12, 18:27 »

Ei näy vieläkään  Shocked
Outoa. Voisikohan se vika olla vielä siinä XML tiedostossa, tai sitten mun BGLCompissa?

Topias Rossi


Kyllä se lehmäkin lentää kun sille tarpeeksi vauhtia antaa...
Tiesin että lukisit tämän
Tatu Kantomaa
Patu Cantona
Offline Offline

Posts: 9027
Date Registered: 14.02.02

WWW
Re: FS2004 Torbacka airfield scenery
« Reply #98 on: 29.03.12, 18:45 »

Outoa. Voisikohan se vika olla vielä siinä XML tiedostossa, tai sitten mun BGLCompissa?

Todellakin alkaa olla jo aika outoa...

Kopsasin viimeksi postaamasi xml tiedoston ja tein siitä bgl:n. Mulla se kyllä toimii.

MSXML 4 asennettu?
http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=15697

'Don't panic'
Topias Rossi
Offline Offline

Posts: 339
Date Registered: 22.01.11

Re: FS2004 Torbacka airfield scenery
« Reply #99 on: 29.03.12, 19:05 »

Eipä ollut asennettu. Asensin sen ja uudestaan compilesin sen BGL:ksi ja laitoin oikeaan kansioon.
Mutta ei. Vieläkään ei toimi. Kyllä nyt on oikeasti jotain hämärää...
Asensinkohan tuon MSXML:n oikein? Latasin eka sen .msi tiedoston ja asensin sen, ja sitten sen .exe tiedoston ja asensin sen.

Topias Rossi


Kyllä se lehmäkin lentää kun sille tarpeeksi vauhtia antaa...
Tiesin että lukisit tämän
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1