Hauskoja/outoja uutistapauksia maailmalta ( ei ilmailu ;) )

<< < (33/47) > >>

rsuomi:
Samaa nauroin ma  Se vielä puuttuis, että se putois ylöspäin.

Maalikkokin on jo tuon sillan nähtyään ymmärtänyt, ettei se voi kestää. No, se on nyt sitten "riippusilta".

Miten nuo toiset sillat ovat kestäneet vuosikymmeniä, jään kuormituksesta huolimatta.

Suunnitelusta Turkulaiset eivät valitettavasti voi ottaa kunniaa, siltasuunnitelman hyväksymisestä tosin. (poliitikot)

KIVIKAUDESTA BETONIKAUTEEN

Matti Ollila, tekn.tri, prof.

..."Turun Myllysilta, josta itse olen ylpeä..."

Lähde: www.betoni.com

terv. risto

ps. käsittääkseni ko, suunnittelutoimiston toinen omistaja oli entinen vihreiden edustaja Paloheimo

Se siitä "kestävästä kehityksestä" 

55-HO:
Mannerlaatat liikkuu Aurajoen kohral, tälpual  ja toispuolel jokkee 

Risto

yeeman:
Muistan, kun Myllysilta valittiin 1976 Suomi rakentaa -näyttelyyn esimerkkinä ansiokkaasta insinöörityöstä. Sen profiilista pyrittiin tekemään loiva, ettei se ajosuuntaan tuntuisi liian kyrmyltä.

Sehän hiipui odotettua enemmän alaspäin jo vuosikymmenet sitten, sitä on vahvistettu ja nyt sit näköjään se on päättänyt nyykähtää oikein kunnolla

rsuomi:
"- Olen sataprosenttisen varma, että vajoamisen syy on poikkeuksellisessa ja täysin ennakoimattomassa jään paineessa, Ollila sanoo Turun Sanomissa"

Voi helv..kkari 

risto

susiluoto:
En tiedä mistä tuollainen Ollila on kotoisin, luulisi ettei talvi ja veden jäätyminen sentään aivan outo asia ole.Jopa Turussakin on talvi aina joskus.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page