Pages: [1]
|
 |
|
Author
|
Topic: DCS Black Shark - lyhyt siirtolento [3D/7] (Read 1523 times)
|
|
Erik_P
Former member
|
Vau.  Toimisipa tuo fs9:ssäkin...
|
|
|
|
Lauri Kangas
Date Registered: 05.08.07
|
Onko tuo HUD realistinen? Tuossa sen tuottama kuva näkyy mittaritaulun etäisyydellä, mutta olen saanut päähäni että sellaisissa yritettäisiin yleensä projisoida kuva kollimaatio-optiikalla äärettömän kauas eli sinne mihin maisemakin. En tosin ole varma, joten voinhan olla väärässäkin.
|
Jee, olen matkustajana matkustajalentokoneessa. Etunimi Sukunimi Photography! Ei saa kaartaa myötätuuleen!
|
|
|
Jan Sandholm
Date Registered: 05.07.05
|
Testasin, toimi FSX:ssä oikein hyvin kun otti anti-aliasin pois. Yleensä erittäin vaikea laskeutuminen NZ Millford Sound:sta läheiseen pikkukenttään meni leikiten kun etäisyyksistä oli niin hyvä "näppituntuma". Tuo HUD tosiaan ei varmaan toimi oikein, sillä on vaikea tähdätä kun se piirtyy nimenomaan tuohon lasilevuun eikä taakse (tai ehkä paremminkin eteen) maastoon.
|
|
|
|
Jan Sandholm
|
Vau.  Toimisipa tuo fs9:ssäkin... Testaa... Vaatii vaan pahviset sini-punalasit jostain.
|
|
|
|
Kirmo Liukko
Date Registered: 06.01.12
|
Näkyykös teillä muilla nuo kuvat? Minulla näkyy vain musta tausta ja valkoinen palkki keskellä!  Sama juttu tossa iZ3D testiä threadissä.  Muualla kuvat kyllä näkyy, koskee vain näitä Jan Sandholmin 3D-kuvia. Sama juttu kaikilla koneilla joilla olen kokeillut. 
|
LAPL(S)
|
|
|
Jan Sandholm
|
Otin just käyttöön Google+:n (koska Google vaatii joihinkin muihin palveluihin kirjautumisen nimenomaan G+:n kautta - paskempi homma, samaa sontaa kuin Facebookin kanssa, joka myös vaaditaan joihinkin palveluihin). Käyttöönotossa oli jotain varoituksia Picasa albumien muuttumisesta G+ -tiliin kytketyiksi ja kuvien näkyminen automaattisesti G+:ssa jne. jne. Ja mulla kun nuo kuvat ovat olleet picasassa... En jaksanut vielä tarkemmin selvitellä mitä se tarkoittaa, joten pistin kaikki vanhat kuvat ei-julkisiksi. Palauttelen vanhoja takaisin jos/kun huvittaa. V...ttaa yleensäkin tuollainen pakotettu koplaaminen.
|
|
|
|
Kirmo Liukko
Date Registered: 06.01.12
|
Ehdin jo ajatella FS Nordic on alkanu blokata 3D-kuvia.  Ei se mua haittais, mutta ajattelin luoda jossain välissä ketjun 3D-kuville, kun sellaista ei täältä tunnu löytyvän. 
|
LAPL(S)
|
|
|
|
Pages: [1]
|
|
|
|
|