ACARS printteri

<< < (9/10) > >>

mmakela:
Laitas Tommi kuvaa   Saitko sen marginaalihomman ratkaistua?  Tosiaan printteri voi olla usb portissa aina kiinni, mutta virta pitää kytkeä pc:n käynnistyksen jälkeen, et laite tunnistetaan.

koa:

Muutaman tunnin aherruksen jälkeen ....

Huomenna testaamaan

Asialliset laitteet. Jos haluaa äärimmäistä realistisuutta niin oikeassa koneessa paperi tulee ulos siten että teksti on menosuuntaan 

TA:

Tosiaan printteri voi olla usb portissa aina kiinni, mutta virta pitää kytkeä pc:n käynnistyksen jälkeen, et laite tunnistetaan.

Itse laitoin yhden ylimääräisen kytkimen jolla virrat saa pois ja päälle. Pitääpä räpätä pari kuvaa, jahka saan kunnolla asennuttua. Veditkö Markus kylmästi vaan spraymaalia kylkeen?

EDIT:
Tässä kuva printistä:

Alkuun ja loppuun tulee pari riviä ylimääräistä tekstiä siinä vaiheessa, kun PDFCreator muuntaa tulostettavat tiedot .txt muotoon. Kai nekin jostain saa pois mutta vielä en ole löytänyt.

mmakela:
Ihan sekotin peitevärit ja maalasin pensselillä. Ihan siisti jälki, mut maalin pitää olla ohutta ja pensseli hienokarvaista.  Mä olen koulutukseltani kuvataiteilija-kuvisope

TA:
Tuolla turbulenssi-keskustelussa on esillä tuo LUA. Tuli mieleeni, että voisikohan LUA-scriptiä hyödyntää esim. määräkentän METARin tulostamiseen? Onko joku perehtynyt enemmän noihin LUA:n tuomiin mahdollisuuksiin?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page