Microsoftin Flight kuvakaappauksia

<< < (5/6) > >>

River:
Iha vaan semmone juttu niille jotka sanoo et kyseessä lyhyt testi niin eipä pidä paikkaansa mun kohalla:

Vaikka monta tuntia pelattu en voi väittää että olisi mikään loistava peli. Tullut vaan pelattua kun on ollut tylsää.

Topias Rossi

cabpilot:
Joo, en minäkään ole pelannut tätä sitten tuon ensitestin, mutta latasin nyt ilmaisen Stearmannin.

MS Flightin Stearman ei anna anteeksi "huolimatonta" käsittelyä.

Erittäin siisti kone tässä ilmaisessa pelissä.

Kyllähän sitä aina keretessään voipi käydä tempuilemassa Stearmannilla Havaijilla. 

Äänet ovat vähän aneemiset, mutta lentomallinnus on aika hyvä.

Mustang on susi jo syntyessään. Ilmaisessa demo-versiossa ei tullut edes ohjaamoa mukana.

FSX on sitten Mustangilla temppuilua varten... Australiassa. 

Ei muuten "nyvi" maksimiasetuksilla.

cabpilot:
Verrokiksi FSX:n maksullinen (WBS) P-51D Mustang Ballina Byron Gatewayn (freeware kenttä FSX:lle) maastossa. FSX:ssä en pysty pitämään parhaimpia asetuksia päällä, kun kone menisi polvilleen.

Ostin tänään alesta tuon FSX Broncon... ja kylläpä on taas nannaa tarjolla FSX:lle. Ei taida keretä puikottelemaan MS Flightin Stearmannia.

Joona:

Kerroppa mulle joku parempi flight simu joka on ilmainen ja jos Fs-2004 sekä Fsx-demoa ei oteta mukaan?Se on kyllä totta(mulla on Fsx Gold) ,että Fsx ja Fs-2004 näyttää paljon paremmilta kuin joku Microsoft Flight...

Kerro mulle ensin miksi mun pitäisi mainita joku parempi ilmainen simu? Etenkin kun en verrannut MS Flightia mihinkään muuhun simuun. Totesin sen vain olevan paska. Tekeekö se paskasta jotenkin vähemmän paskan sillä, että muita ilmaisia ei ole?

J Ahponen:
Mihis Flight gear unohtui? Siinä kuitenkin melko potentiaalinen open source simu. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page