Sälen/Rörbäcksnäs flygplats

(1/2) > >>

Swesim:
Hej alla Flightsimmers! Bygger på ett sceneri av Sälen/Rörbäcksnäs flygfält, ligger beläget mellan Rörbäcksnäs och Sälenfjällen. Fältet finns inte med i FS från början så därför var jag tvungen att göra allt från grunden! Egna banmarkeringar samt fullt fungerande vindstrut, alla byggnader kom på plats nu idag. Nu återstår bara några smådetaljer så som lite träd vid husen och en bränsletank, sen ska det vara klart. Detta är gjort för FS2004, tvekar på att det fungerar i FSX.

Flygplatsen fick för inte så längesedan banan utbyggd till 1199m, om jag ej minns fel så var den innan 800 m grusbana med asfaltströsklar. Just nu pågår en utvärdering om utbyggnad av flygplatsen för att kunna ta kommersiell trafik i form av charter, inrikes och liknande, ska bli mycket intressant att följa flygplatsens öde!

Här kommer lite screens:

[ Attachment not found - or removed ]

Rörbäcksnäs flygfält med baksidan av Hundfjället i bakgrunden.

Höstkväll...

Klubbens hemsida finns här: http://salenflyg.se/

Mer kommer framöver!

LBQ360:
Hej Navid!

Ser Jättetrevligt ut !!

Hoppas att vi kan få ladda ner det när du blir klar

Hälsningar
Lennart

andm31:
Ser jättefint ut, den vill jag absolut prova att flyga ifrån!!! 

Swesim:
Lägger upp tre bilder till nu när det är klart! Ska packa allt och sen slänga upp det på min hemsida så man kan ladda ner det. 

andm31:

Lägger upp tre bilder till nu när det är klart! Ska packa allt och sen slänga upp det på min hemsida så man kan ladda ner det. 

Jippie!!!

Navigation

Up one level

Next page