DCS goes FSX... Tai no siis, melkein...

<< < (29/42) > >>

apple:
Jotenkin mulla oli sellainen mielikuva, että tuohon MIGgiin saisi Suomi-tekstuurit sisätiloihin... Olenko väärässä?

Zwoop:

Jotenkin mulla oli sellainen mielikuva, että tuohon MIGgiin saisi Suomi-tekstuurit sisätiloihin... Olenko väärässä?

Tuolta löytyy. Lue topikki läpi, sieltä löytyy myös suomenkieliset "tippilaput".

Zwoop:
Tuosta vielä tekemäni starttiapu kneeboardille suomenkieliseen ohjaamoon. Tallenna kuva DCS World\Mods\aircraft\MiG-21BIS\Cockpit\KNEEBOARD\indicator\CONTENT -hakemistoon. Kuva näkyy vain Migin kneeboardilla. Saisivat Edillä tehdä tällaisen konekohtaisen kneeboard-hakemiston kaikille moduleille.
Postasin tämän jokunen aika sitten tuonne alkuperäiseen topikkiin, mutta se taisi hävitä sieltä taannoisen tietokannan kaatumisen(?) takia.

apple:
Kiitos! Sain toimimaan (ylitin itseni). Kuuluuko tuon Migin oikea takapaneeli olla tuollainen kirkkaan keltainen? Iso hatunnosto kaikille teille, jotka osaatte ja jaksatte tällaisia tehdä! 

Zwoop:

Kuuluuko tuon Migin oikea takapaneeli olla tuollainen kirkkaan keltainen?

Ohjaamossa? Kyseessä on bugi, joka tuli viimeisimmän päivityksen jälkeen. Siitä puuttuu tekstuuri.
Mulla tuo viimeisin päivitys poisti koko Suomi-ohjaamon. Täytynee asennella se uudelleen ja tutkia asiaa. Todennäköisesti vika korjaantuu Suomi-ohjaamon description.luaa modaamalla. EDIT: Nyt menee kaksi asiaa sekaisi eli skinien modaaminen! 

ED-foorumin nimimerkki Chain, eli tuon Mig-ohjaamon "suomentaja" ei taida pyöriä tällä foorumilla?

DCS: Hawk pitäisi ilmestyä huomenna imuroitavaksi.
DCS: Mersusta kuulemme lisää seuraavassa DCS-uutiskirjeessä, jonka on luvattu ilmestyvän 3.12. eli ei ehtinyt Mersu marraskuulle. En ole yhtään yllättynyt... 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page