apuja client-koneen gaugejen kanssa.

(1/3) > >>

Makoy:
Moi, mulla on yhdellä clientillä FreeFD:n gauget kapulle ja perämiehelle.  Koneessa on siis kiinni kaksi näyttöä. Kaikki ok tähän mennessä, mutta miten saan nuo gauget päälle automaattisesti, kun client tietokoneen käynnistää? Entä tietokoneen sammutus, kun gauget ovat koko näytön kokoiset. Vai saisiko tuon toimimaan jotenkin niin, että kun masterin simun käynnistää, niin se käynnistää myös client koneen ja gauget automaattisesti ja vastaavasti sammuttaa ne kun simun sammuttaa masterista? Miten te ootte ratkaissut näitä juttuja? t-Marco

jounipyh:
moro,

WideFS:llä saat toteutettua nuo kätevästi, tyyliin:
1) koneet päälle
2) simu käyntiin (joko käsin tai esim startup kansioista automaagisesti)
3) client koneen wideclient saa komentoja wideserveriltä:ltä käynnistää halutut ohjelmat kun simu on päällä
4) lentele
5) kun sammutat simun niin wideserver lähettää komennon wideclientille joka sammuttaa clientin. (ominaisuuden saa conffista päälle)

t,
Jouni

Makoy:
Ok, siis valitaanko wideserveristä ne ohjelmat jotka halutaan wideclientissä avautuvan automaattisesti? Mites mä hoidan tuon client-koneen sammutuksen, niin että ei tarvitse palkkia tai hiirtä, ne kun on gaugejen alla, eikä näy? Kiitokset t-Marco

jounipyh:

Ok, siis valitaanko wideserveristä ne ohjelmat jotka halutaan wideclientissä avautuvan automaattisesti? Mites mä hoidan tuon client-koneen sammutuksen, niin että ei tarvitse palkkia tai hiirtä, ne kun on gaugejen alla, eikä näy? Kiitokset t-Marco

ei nyt ole dokumentaatiota käsillä mutta wideclientin puolelle laitetaan runready:llä ohjelmat mitä siinä koneessa käynnistetään.

t,
Jouni

TA:
Dokumentaatio täällä -> http://forum.simflight.com/topic/66137-documentation/
Server lähettää Client koneille komennon joka sammuttaa koko koneen. Ja kun wideclien on asetettu koneen käynnistysvalikkoon käynnistyy se automaattisesti odottelemaan wideserveriltä ilmoitusta, että voi alkaa käynnistelemään haluttuja ohjelmia. Ohjelmat saa käynnistymään myös heti wideclientin käynnistyttyä mikäli on tarpeen.

Navigation

Up one level

Next page