Airsimmer?!

(1/1)

kapten_joel:
Någon som provat denna? Jag står och väljer om jag skall köpa denna eller QWsim BAe 146 nämligen. Förvisso har jag väntat länge på både, men det som är lite "märkligt" om man skall säga så, så är det väll att den kommer i två utföranden. Men "advanced" är ruggit dyr. Men självklart vill man ha en total simulering.

Vad tror Ni andra? det ser ju inte ut att vara så mycket som skiljer? nästan alla "YES" på basic versionen också?

Airliner XP har jag kikat in också. Men samma sak där, vilken av dessa simmarna är bäst, och är det kanske bättre att köpa BAe'n och invänta Airliner XPn?

Fundersam jag.

Ok, ha det fint.

M.v.h.

//Joel

kpf93:

Någon som provat denna? Jag står och väljer om jag skall köpa denna eller QWsim BAe 146 nämligen. Förvisso har jag väntat länge på både, men det som är lite "märkligt" om man skall säga så, så är det väll att den kommer i två utföranden. Men "advanced" är ruggit dyr. Men självklart vill man ha en total simulering.

Vad tror Ni andra? det ser ju inte ut att vara så mycket som skiljer? nästan alla "YES" på basic versionen också?

Airliner XP har jag kikat in också. Men samma sak där, vilken av dessa simmarna är bäst, och är det kanske bättre att köpa BAe'n och invänta Airliner XPn?

Fundersam jag.

Ok, ha det fint.

M.v.h.

//Joel

Airsimmer Basic funkar när man har tweakat den fast den är fortfarande inte lika bra som jag vill att en airbus simulerad kärra ska vara.. De har ju visat lite aktivitet det senaste men jag hade satsat på att köpa Avron istället. Förövrigt släpper ju Blackbox simulation sin airbus snart. Den skulle vara klar nu i maj.

Har hört rykten om att Airsimmer Advance ska vara klar innan December men som sagt, det är rykten.

kapten_joel:
Wow!, ok låter coolt, skall direkt kolla in Blackbox!

Tack!

M.v.h.

//Joel

Navigation

Up one level