Hagfors flygplats ESOH

(1/3) > >>

LBQ360:
Hej Joel och ALLA !
Nu finns som utlovat Hagfors Flygplats för FS9, att ladda ner från

www.rbdesign.se

Jag har använt ett installationsprogram så det skall gå smidigt för er.

Flyg och njut!

Samtidigt vill jag informera att Hagfors flygplats fyller 25 år 2012 och firas med
Öppet hus lördagen den 2 juni kl 10-15.
Jag kommer att vara på plats och presentera den 25 åriga historien som jag för övrigt sammanställt i en skrift på ca 40 sidor som kommer att finnas där.
Naturligtvis kommer vi att flyga simulator  på en 5x6 m filmduk i en av hangarerna.

Gratis inträde!

Hälsningar
Lennart

kapten_joel:
Tjenare Lennart!

Riktigt kul att höra och det glädjer mig att det nu finns ett scenery över norra Wermland att glädja sig över!

Häftigt att Du även sammanställt deras 25 åriga historia!

Nu bor jag i Stockholmsområdet så det är en bit att åka, och jag tror även att jag arbetar den dagen, men jag önskar Dig all lycka till, och även i framtiden. Nu skall Hagfors avnjutas innom ett par dagar då jag precis flyttat.

Ha det så fint!, och tack!

M.v.h.

//Joel

PerttiLode:
Kul att det kommer lite udda fält i geografin, men vad orsakar svarta fasaden på byggnaden under högra hjulen? andra sidan är den grå om jag inte minns fel
FS9

FSX, annars nästan lika men framför tornet är der gräs på asfalten.

LBQ360:
Hej Pertti !
Tack för dom orden!

Jodå du har så rätt när det gäller fasaden på kontorshuset.
Den är svart som syns på ditt screenshot och den är grå på andra sidan.
Vid första anblicken tror man att det är en betongbyggnad men det är en träbyggnad,
Här hade man bl. a kontor för allt som rörde OPUS 280, som var ett skolflygplan "en förminskad MFI 9"
Man hann bygga tre stycken innan man gjorde konkurs.

Tack för att du povade om Hagfors funkar i FSX!

Hälsningar
Lennart

neumanix:
Trevligt scenery, men varför alla dessa 8-bit texturer? Det ska vara 16bit dxt1 om texturen saknar alphakanal eller har svartvit alpha.
Är alphakanalen däremot i gråskala ska det vara dxt3, men det var OK på den fronten.
Har du kvar originalfotona kanske det vore bra att updatera texturerna 

Navigation

Up one level

Next page