MML:n ilmakuvat Photosceneryksi (oli: Re: Maanmittauslaitos aikoo julkaista karttansa ilmaiseksi netissä)

<< < (17/31) > >>

tigert:
Tyhmä kysymys tuosta heitosta, voisiko kyseessä olla koordinaattien esitysmuotojen ero? Asteet, minuutit ja sekunnit versus asteet, minuutit ja minuutin sadasosat?

/Tuomas

OLaine:
Kruisailen pitkin pitäjää Hyvinkäällä.Tältä MML:n kuvat näyttää in action.Kuvien väri on aika hyvin originaali , paitti että match color otettu parhaimmasta kohdasta ja laitettu muihin kuviin samat.Ensin pilkkomalla kaikki kuvat 2048 x 2048 kokosiksi ja sen jälkeen yhdistetty takasin isoksi kuvaksi.
Varsin hankalin on jotkut kuvat värien kanssa , kun ne on otettu eri aikoihin.Tälläkään menetelmällä en onnistunu ihan priimaa tekemään kun pikkukuviin onnistui tulemaan niitä sävyeroja myös.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ecZL8KUZYd0

vipu:

Asiasta on mainittu myös ohjelman ketjussa. Käsitin että tuki FSX:lle ei ainakaan vielä ole täydellinen, mutta olen ilomielin väärässä. Joku voisi tuota testata ja postata tänne (tai johonkin sopivaan ketjuun).

Tämä olisi kiva nähdä miten OSM taipuu FSX:ään

Tatu:
Jees. Kyllähän näistä kuvista jotain saa. 

Janne:

Eikös tässä olisi Hyvä Idea vetäistä noista datoista uusi finnterrain niin ei olisi niitä heittoja?

Hyvä Idea ehdottomasti. MML:n maastotietokanta on ollut mulle scenerydatan graalin malja niin kauan kuin olen terrain-juttuja tehnyt

Kyllä minäkin innostuin näistä datoista sen verran, että kävin ostamassa Windows 7:n ja pistin sen ja FSX:n mäkkiin. Nyt täytyisi ottaa jostain aika miettiä, mitä kaikkea näistä datoista saisi irti.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page