Virtual cockpitin osien poistaminen FSX:ssä (propellinäkymä)

<< < (5/10) > >>

Wanhis:
Mietintään menee . . ei pyöri virtual cokpitin puolella kun ei ole virtual cokpitia tai jotain sinnepäin? (Näkyy muttei pyöri) Pitänee treenata vielä. Tuossa FSDS manuaaleissa ei mennä niin pitkälle että asia selviäisi, ainakaan ihan tuosta vaan! Ratkaisu on tietenkin sitten aivan naurettavan helppo, kunhan sen vain huomaa mutta sehän kuuluu asiaan näissä hommissa.
Sivutuotteena syntyi tämmöinen veikeä "Piper Multi-Propellers" Toinen ropelli lähtee pyörimään ja toinen jää varalle jos sitä tarvitaan.

Wanhis:
No niin! Kyllä tämä tästä kun kävin välillä syömässä pizzaa ja järki alkoi taas juoksemaan. Eli nyt yksinkertaistin tuota pyörivää kiekkoa. Se on nyt kaksipuolinen suora levy joka näkyy läpi ja pyörii. Nyt toimii ropelli virtual cokpitissä oikein hyvin.
Tosin vielä on spot-plane näkymästä läpinäkyvä kiekko hukassa ja moottorin käydessä näkyy vain spinneri, ehkäpä sen kiekonkin saan näkymään myös spot-planeen.
Tuossa Piperin potkurissa on tuo kiekko pyöriessään komeampi sillä siinä on semmoisia kuvioituja sektorita. Lisäksi se on 3-D kartiomaisen muotoinen. Siihen pitää tehdä ilmeisesti kaikki neljä sivua läpinäkyviksi niin sekin alkaa toimimaan. Potkurista ja spinneristä puuttuu vielä tekstuurit, eikä spinneri pyöri vielä mukana.

Edit: Niin ja tuossa oli juuri se mitä Esa sanoikin, että virual Cokpitiin pitää tehdä oma ropelli ja ulkonäkymään oma.

vipu:
Moro!

Olet kyllä melkoinen seppä näissä hommissa 

Sain tuon FSds 3.5 toimimaan. SDK:n pitää olla samaa versiota juin itse simun. Mulla testikoneessa FSX sp2:lla ja nyt kun päivitin SDK:n sp2:een alkoi toimimaan.

Ainoastaan  tuon Xtomdl:n joutui arpomaan parista SDK:ssa olleesta vaihtoehdosta.

Saisitko tehtyä valmiin mallin vaikka tuosta FS9 realair c172:sta, niin että siinä olisi tämä uusi potkurin "Beta" ja Realin lentomalli.

Laitatko mulle tuon sähköpostilla kun ehdit, niin testaan tuossa uudemmassa FSX kuinka pelittää..

postilaatikko:

vmpietila(at)gmail.com

Wanhis:
Laitan sen FSDS:n tiedostona niin voit itse viedä sen sitä kautta simuun. Vaikkaan, että tuon kiekon läpinäkyyvyyden kanssa tulee ongelmia tai sitten ei.
Varmaankin siinä pitää muuttaa ne läpinäkyvyydet Fsx:lle kelpaaviksi. Kiekko ei ole "main modellissa" vaan "virtual cokpitissä" main modellissa näkyy kyllä myös potkuri ja spinneri.

vipu:
Tälläistä tuli FSX:ään kun latasin suoraan FSDS 3.5:een.

Ei avasin fsds:ään tiedoston ja tein siitä lentokoneen suoraan FSX:ään.

Tuossa FSX:n versiossa näkyy tuo kiekko ja pyörimätön propelli samaan aikaan... Tätä ei kolvilla korjata 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page