Piper meren pohjasta!

(1/3) > >>

Wanhis:
Jossain täällä Porin edustalla se piti olla. Säpin majakan vieressä olevan pitkulaisen saaren päässä . . . Muutama vuosi meren pohjassa ja nyt se on nostettu ylös, saas nähdä minkälaisessa kunnossa on nykyään?

Siinä se on! No Huh! Eipä tuolla koneella kyllä enään lennetä koskaan. Metalliromuksi taitaa mennä, tuskin kelpaa edes simuharrastajille kotiohjaamon aihioksi!

Yh! Se on ollu täynnä vettä, nuo penkit on ihan mädäntyneet! Käympä vähän lähempänä kahtomassa.

Pyörätkin on ihan kotiloiden ja nilviästen peitossa. Muuten aika ehjänä on pysyny! Mikä kone tuo on, onko se Piper Lance? Aika iso on . .
Pilotit ja matkustajat kuulemma uivat maihin senjälkeen kun tuo oli tullut veteen. Aika pienet vauriot, onkohan nuo siivet irroneet noston aikana?
Taitaa olla ihan läpisyöpynyt koko runko. Haurasta kun näkkileipä!

AARGH! Mikä haju! Nuo kotilotko siinä haisee vai tuo sisustus? En kyllä aivan heti rupeaisi tuosta simulaattoria tekemään. Siinä on sadantonnin kone menny pilalle. Tuosta ei voi hyödyntää juuri mitään . . ehkä moottorin sisällä on jotain käyttökelpoista tai sitten sekin on täynnä kalankutua!

Jaa eikö se oo siinä, tulipahan nähtyä tuokin! Nyt pitää ajella kotiin, ennenkuin tulee pimeää.

Ilves:
No morjensta vaan kaikille!
Olen nyt täällä suomen puolella,ihan Tampereella, josta koukkauxia vähän sinne, sun tänne.
Tänään, aivan pian, tulee mun svåger ja hakee mun Hämeenlnnaan, josta Silver line laiva uittaa mun talaisin Tampereen Alarantaan.
Se on svågerin synttärilahja, kun täytin 75 tossa 16/6.
Sattuupa vielä aurinkokin olemaan esillä, joten on varmaan kiva olla vesillä.

Asiaan!
Onkos toi sinun kuvaamasi kone ihan todellisuutta, vai kokonaan tuulesta temmattu?
Joka tapauxessa, ihan kivaa vaihtelua näissä ilmailu kuvauxsissa.

Wanhis:

No morjensta vaan kaikille!

Asiaan!
Onkos toi sinun kuvaamasi kone ihan todellisuutta, vai kokonaan tuulesta temmattu?
Joka tapauxessa, ihan kivaa vaihtelua näissä ilmailu kuvauxsissa.

Ihan Huu-haata on tuo kone ja tarina. Tuo objekti syntyi tuossa sivutuotteena kun osallistuin Pietilöiden "propelli-projektiin" katso tuonne maisemansuunnittelu osastolle. Kun rupesin pilkkomaan sitä piperiä, niin syntyi idea pilkkoa sitä vähän enemmänkin ja tehdä siitä tuommoinen romukone ja teksturoiga se veden alla olleeksi versioksi.
Tallensin sen sitten lentokoneen sijasta maisemaobjektina ja muutin EZ-Scenery objektiksi jolloin se on helppo sijoittaa mihin vaan.

erese:
Hauska stoori 

kummis:
Tunnelma on kuin paremmastakin jännärileffasta!

yES

Navigation

Up one level

Next page