FSX xml formaatti BGLComp:lle

(1/1)

Manda:
Tere, ei löytyis mistään tarkempaa infoa tosta xml formaatista ... lähinnä teiden ja niitten rakenteen osalta.
Mulla on tos työn alla OSM parseri minkä meinasin yrittää saada melkein automaattiseksi suomen tiestön osalta.
Ja jos BGL onnistuu kohtuu helposti tolla, niin täytyy kattoo X-plane kans jossain kohtaa ... tosin tarvii varmaan hankkia semmonen X-plane ensin

dc10-30:
Eli siis teet ohjelmaa jolla voi siirtää Open Street Map juttuja FS9 ja FSX:lle. En osaa auttaa, mutta haluan varmistaa ymmärsinkö oikein.

Manda:
Quote

Eli siis teet ohjelmaa jolla voi siirtää Open Street Map juttuja FS9 ja FSX:lle. En osaa auttaa, mutta haluan varmistaa ymmärsinkö oikein.


Juu, käytännössä toi Open Street Map tiedoston lukemis puoli on jo ok ... lähinnä tarvis infoa että miten ne pitäis olla FS9/FSX:lle siinä xml tiedostossa

Manda:
Vastaampas itselle  .. shp tiedoston kautta vissiinkin tarvii FSX/FS9:ään tiestö datat pistää.
OSM kautta "highway" tagilla 439068 tie pätkää löytyi (eilisen OSM datat) ... tässä on kaikki, myös pikku polut joten tätä tarvii varmaan vähän karsia.
Mutta mitäs tohon "shp" pitäis pistää niin että menis helposti FS:lle?

Ja tässä esimerkkinä eka testi "shp" versiona ... ajo kestää noin 1min verran (2.6G OSM xml tiedosto ja tekee pikkasen alle 100M shp tiedoston)

Navigation

Up one level