Virtual Norwegian infoa kaivataan.

(1/3) > >>

macklin:
Moro!
Työpaikan vaihto kuulemma on nykyaikaa ja Virtual TNT Airways taitaa lähestyä loppuaan minun osalta. Onhan siellä muutama vuosi pyöritty ja tuntuu senkin firman rahkeet vähän loppuvan. Uutta ttyöpaikkaa katsellessa huomio kiintyi Norwegian Virtuaaliin ja siellähän lentää moni suomalainen. Haluaisin kullaa kommentteja kyseisestä yhtiösta ja erityisesti PIREP järjestelyistä kuinka se toimii eli käytetäänkö FSACARS:ia vai ihan manuaalista PIREP systeemiä. Tosin rahti tai business lentäminen on enemmän minun hommia kuin aikataulu hommat mutta paremman puutteessa käyhän tämäkin. Varsinkin kun Norwegian näyttää ja toimii molemmissa verkoissa aktiivisesti ja periaate on toimia vain yhdessä virtuaali-yhtiössä kerrallaa.

jukka

flykarppa:
Moro Jukka

Norski käyttää fsacarsia. Ihan asiallinen puulaaki, paljon hyödyllistä asiaa lentäjilleen. Reitit päivittyy hyvin ja vastaavat hyvin IRL lentoja. Ei valittamista.

jari

macklin:

Moro Jukka

Norski käyttää fsacarsia. Ihan asiallinen puulaaki, paljon hyödyllistä asiaa lentäjilleen. Reitit päivittyy hyvin ja vastaavat hyvin IRL lentoja. Ei valittamista.

jari

Moro Jari!
Kiitti vastauksesta. Minua vähän askarruttaa tuo FSACARS kun ei ole toiminut aiemmin kunnolla IVAO:ssa mutta olenkin muuten lennellyt Vatsimissa viime aikoina.

jukka

flykarppa:
Itsellä fsx käytössä ja norskin acars toiminut hyvin niin ivaossa kuin vatsimissakin. Fs2004 ei kokemusta.

jari

Hartikainen:
Itsellä fsacars toiminut hyvin ivaossa FS9:llä. Virtual Norwegian siis kyseessä.

Navigation

Up one level

Next page