FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
24.09.17, 08:33

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Air Finland Virtual hakee henkilökuntaa
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 Reply Print
Author Topic: Air Finland Virtual hakee henkilökuntaa  (Read 17119 times)
Lauri Sivuoja

Date Registered: 06.12.10

Re: Air Finland Virtual hakee henkilökuntaa
« Reply #140 on: 05.04.13, 13:41 »

Vieläkö ko. yhtiö on tuloillaan?

Ei kuulema.

FSLabs Support Team
Osku Leskinen

Date Registered: 08.06.07

« Reply #141 on: 05.04.13, 14:28 »

Ei kuulema.

Näinköhän kokee saman kohtalon tuokin NGB VAn, jonka perustamiseen näillä kaiffareilla on yksinoikeudet  Roll Eyes

Miko Verno

Date Registered: 21.11.10

« Reply #142 on: 05.04.13, 16:34 »

Suosittelen oikeuksien antamista jo(i)llekkin, jo(i)lla on aikaa tehdä VA, joka saattaisi toteutuakkin.
Mika Virolainen

Date Registered: 18.12.01

« Reply #143 on: 05.04.13, 16:38 »

Voi, että harmittaa... Olisihan sitä 757-200 Rolls-rroissillakin lentänyt Sad

Sami Qadri

Date Registered: 30.07.07

« Reply #144 on: 06.04.13, 11:08 »

Ei kuulema.

Jännä, kun kukaan ei tätäkään ole vahvistanut/kieltänyt. Vetäjille ihan näin vinkkinä, ettei tuleville projekteille kannata odottaa sen suurempaa suosiota toiminnan ollessa tällä tasolla. Ilmoittakaa nyt edes reilusti, jos tämä yritys on kuollut ja kuopattu, niin joku osaavampi porukka voi ehkä ottaa homman hoitaakseen.

- Flying without feathers is not easy; my wings have no feathers.
Juho Mustaparta

Date Registered: 30.12.09

« Reply #145 on: 06.04.13, 19:01 »

Jännä, kun kukaan ei tätäkään ole vahvistanut/kieltänyt. Vetäjille ihan näin vinkkinä, ettei tuleville projekteille kannata odottaa sen suurempaa suosiota toiminnan ollessa tällä tasolla. Ilmoittakaa nyt edes reilusti, jos tämä yritys on kuollut ja kuopattu, niin joku osaavampi porukka voi ehkä ottaa homman hoitaakseen.

Entisenä projektin osallisena olen Samin kanssa samoilla linjoilla. En tosiaankaan tiedä onko hommaa jatkettu sen jälkeen kun itse ylläpidosta erosin, mutta ymmärtääkseni homma on jo jonkin aikaa ollut kuollut ja kuopattu. Mielestäni tällaisista asioista tiedottaminen kuuluu virtuaaliyhtiön korkeamman johdon tehtäviin ja siksipä olen itse pysynyt hiljaa.

Joka tapauksessa on ehkä kaikkien kannalta parasta, ettei yhtiötä syntynyt ainakaan tällä henkilökunnalla. Homma meni nimittäin siinä vaiheessa naurettavaksi kun nuo säännöt julkaistiin. Ideanahan noissa säännöissä oli ilmeisesti syrjiä ja estää osaa suomalaisista yhteisömme nuorista pääsemästä yhtiöön. Huvittavinta tässä oli myös se, ettei ilmeisesti osa henkilökunnastakaan täyttänyt näitä lähes kohtuuttomia vaatimuksia. Ei mulla muuta. CEOn tms. ilmoitusta projektin lopettamisesta odotellessa..
T: ex-lentotoimintakoordinaattorivaimikälieneekään Smiley
Jesperi Lauhio

Date Registered: 12.01.09

« Reply #146 on: 06.04.13, 20:12 »

Projektin entisenä jäsenenä tuntuu siltä, että on levinnyt käsiin. Tiedä siitä sitten, onko mitään enää kehitteellä... Mutta ei hätää! Onhan meillä tuo FlyHigh Virtual tulossa Grin

Happy landings!

Been there, done that: HEL VRK ARN CPH RIX FRA ZRH VIE AMS CDG AGP LIS FAO FNC LPA TFN TFS MLA BUD SKP IST TLV DXB HKG KUL CGK JOG BNE SYD
Iiro Helminen

Date Registered: 04.02.10

« Reply #147 on: 06.04.13, 20:45 »

On kyllä ikävä nähdä miten näiden projektien käy  Sad VF myös vähän jämähtänyt paikoilleen...

ASUS P8Z68-V/GEN3 || Core i5 2500K @4,8Ghz || HyperX 1600Mhz 16Gb || ASUS GTX1070 8Gb || Corsair TX650 V2 || Corsair H100i || 120Gb SSD || 1,5 Tb HDD || FD Define R4
Jarmo Torvikoski

Date Registered: 31.07.08

« Reply #148 on: 06.04.13, 20:59 »

Harmihan tuo on kun finskin 757:t lähtevät tämän vuoden aikana.  Undecided

Jarmo Torvikoski

Date Registered: 31.07.08

« Reply #149 on: 06.04.13, 21:08 »

On kyllä ikävä nähdä miten näiden projektien käy  Sad VF myös vähän jämähtänyt paikoilleen...

Minäkin oli jokin aika tuota mieltä, mutta kun olen kolmen ja puolen vuoden aikana kolunnut jos jonkinmoista VA:ta, niin pidän VF ehkä kaikkein parhaimpana...kuitenkin. VF:ssä ei ole mitään turhaa sälää. Ainoa miinus on lennovalmistelu-alueen heikohko anti... vai sanoisinko toimimattomuus.
VF tekee sitä paitsi lentäjilleen henkoht. lentolistat. Smiley

Iiro Helminen

Date Registered: 04.02.10

« Reply #150 on: 06.04.13, 21:09 »

Minäkin oli jokin aika tuota mieltä, mutta kun olen kolmen ja puolen vuoden aikana kolunnut jos jonkinmoista VA:ta, niin pidän VF ehkä kaikkein parhaimpana...kuitenkin. VF:ssä ei ole mitään turhaa sälää. Ainoa miinus on lennovalmistelu-alueen heikohko anti... vai sanoisinko toimimattomuus.
VF tekee sitä paitsi lentäjilleen henkoht. lentolistat. Smiley

Onhan VF:ssä puolensa, niinkuin esim. lentolistat.

ASUS P8Z68-V/GEN3 || Core i5 2500K @4,8Ghz || HyperX 1600Mhz 16Gb || ASUS GTX1070 8Gb || Corsair TX650 V2 || Corsair H100i || 120Gb SSD || 1,5 Tb HDD || FD Define R4
Joona Väisänen

Date Registered: 27.10.01

« Reply #151 on: 07.04.13, 16:01 »

Joka tapauksessa on ehkä kaikkien kannalta parasta, ettei yhtiötä syntynyt ainakaan tällä henkilökunnalla. Homma meni nimittäin siinä vaiheessa naurettavaksi kun nuo säännöt julkaistiin. Ideanahan noissa säännöissä oli ilmeisesti syrjiä ja estää osaa suomalaisista yhteisömme nuorista pääsemästä yhtiöön. Huvittavinta tässä oli myös se, ettei ilmeisesti osa henkilökunnastakaan täyttänyt näitä lähes kohtuuttomia vaatimuksia. Ei mulla muuta. CEOn tms. ilmoitusta projektin lopettamisesta odotellessa..
T: ex-lentotoimintakoordinaattorivaimikälieneekään Smiley

Melko rajua tekstiä, tosin en epäile yhtään. Vitsiltähän tämä on vaikuttanut pidemmän aikaa. Teemu voisi hiukan itse kommentoida boldattua kohtaa. Etenkin kun Teemu itse on aika vahvasti ollut vittuilemassa tietyille nuoremmille henkilöille.
Henri Juhantila

Date Registered: 18.08.09

« Reply #152 on: 07.04.13, 16:18 »

Teemu voisi hiukan itse kommentoida boldattua kohtaa. Etenkin kun Teemu itse on aika vahvasti ollut vittuilemassa tietyille nuoremmille henkilöille.

Niin ja mun mielestä T voisi myös kertoa, missä mennään tämän yhtiön kanssa todellisuudessa. Ihan rehellisesti.

-Henkka

Juho Mustaparta

Date Registered: 30.12.09

« Reply #153 on: 11.04.13, 14:36 »

Melko rajua tekstiä, tosin en epäile yhtään. Vitsiltähän tämä on vaikuttanut pidemmän aikaa. Teemu voisi hiukan itse kommentoida boldattua kohtaa. Etenkin kun Teemu itse on aika vahvasti ollut vittuilemassa tietyille nuoremmille henkilöille.

No jos nyt ihan suoralle linjalle lähdetään, niin boldauksesta olisi tuon ilmeisesti -sanan jättää vielä pois..  Undecided Tämmöisenä lähes turhana kommenttina ja muistutuksena Teemulle odottavasta "yleisöstä".
Lauri Sivuoja

Date Registered: 06.12.10

« Reply #154 on: 11.04.13, 14:40 »

No jos nyt ihan suoralle linjalle lähdetään, niin boldauksesta olisi tuon ilmeisesti -sanan jättää vielä pois..  Undecided Tämmöisenä lähes turhana kommenttina ja muistutuksena Teemulle odottavasta "yleisöstä".

En epäile yhtään. Mutta kiinnostaa, että ketä tässä tarkalleen yritettiin syrjiä?

FSLabs Support Team
Osku Leskinen

Date Registered: 08.06.07

« Reply #155 on: 11.04.13, 16:15 »

muistutuksena Teemulle odottavasta "yleisöstä".

Tuskinpa tulee vastauksia, mikäli vanhat merkit pitävät kutinsa... Monesta ketjusta ja aihepiiristä tuttua tyyliä noudattaen herra K on ollut kovaan ääneen huutelemassa, ja kun tulee vähänkään poikkitelaista sanaa hänen "varmoja tietojaan" kohtaan niin mies häviää kuin maan nielemänä  Grin

Esim:
Transavian ohjaamoasetukset ja IRL transulta peräisin olevat tiedot
Uudenlaiset säätutkat

Roll Eyes

Teemu Kokkonen

Date Registered: 25.10.08

« Reply #156 on: 13.04.13, 14:55 »

Joo, pahoittelut siitä, kun en ole mitään ehtiny kommentoida aikaisemmin tähän ketjuun. Mutta tilanne on nyt seuraavanlainen, että ainakaan alkuperäisen tiimin toimesta VAFI:a ei tulla koskaa perustamaan johtuen mm. ajan puutteesta opiskelujen takia. Ja jos joku haluaa VAFIn perustaa niin materiaalimme käytöstä voidaan sopia tietyillä ehdoillla.

Parhain terveisin
Teemu
ex-ceo
Air Finland Virtual

Intel i7-6700K MSI GTX1070 16 GB DDR4
Joona Väisänen

Date Registered: 27.10.01

« Reply #157 on: 13.04.13, 15:37 »

Joo, pahoittelut siitä, kun en ole mitään ehtiny kommentoida aikaisemmin tähän ketjuun. Mutta tilanne on nyt seuraavanlainen, että ainakaan alkuperäisen tiimin toimesta VAFI:a ei tulla koskaa perustamaan johtuen mm. ajan puutteesta opiskelujen takia. Ja jos joku haluaa VAFIn perustaa niin materiaalimme käytöstä voidaan sopia tietyillä ehdoillla.

Parhain terveisin
Teemu
ex-ceo
Air Finland Virtual

Miten herra ex-ceo kommentoi väitettä ohjeiden laatimisesta syrjintätarkoituksessa?
Teemu Kokkonen

Date Registered: 25.10.08

« Reply #158 on: 13.04.13, 15:56 »

Miten herra ex-ceo kommentoi väitettä ohjeiden laatimisesta syrjintätarkoituksessa?

No mitään sääntöjä tai ohjeita ei todellakaan ole laadittu syrjintätarkoituksessa. Vaan seurasimme muutaman muun eurooppalaisen virtuaalilentoyhtiöiden asettamia suuntaviivoja tietysti soveltaen.

Intel i7-6700K MSI GTX1070 16 GB DDR4
Mikko Suomela

Date Registered: 21.04.06

« Reply #159 on: 13.04.13, 23:58 »

Muistaakseni sillä yhellä Lufthansan VA:lla oli vielä tarkemmat ehdot pääsemiseen, noi on vielä ihan siedettävät omalla tavallaan.

Killerhangar
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1