FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
19.06.18, 12:14

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  ATC ääni hukassa
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: ATC ääni hukassa  (Read 807 times)
Juha Karhu

Date Registered: 06.07.01

ATC ääni hukassa
« on: 14.09.17, 09:29 »

FSX/Se katosi atc ääni,chat näkyy kyllä  tekstinä. Kytkin pöytälampun päälle jolloin räsähti simusta lennonjohto ääni pois.
Olen käynnistänyt Pc:n useamman kerran ja simua myös . Muut soundit kuuluu normisti. Pöytälampun poistin "varikkoon", oli samassa haaroittimessa kuin tietokone. Eri valikkoja olen tutkinut mutta en ole ATC ääntä takaisin saanut.. Oisko tietoo??

JK
Antti T Komulainen

Date Registered: 12.01.17

Re: ATC ääni hukassa
« Reply #1 on: 14.09.17, 11:04 »

Menee P3D pohjalta, mutta luulen asetusten olevan melko samanlaiset...

Ääniasetuksissa on "voice" täppä. Varmista että on valittuna käytöön ja ääntä tarpeeksi. Voit myös kokeilla laittaa "default voice device" itse, josko auttaisi.

Muuten tarkista äänikytkennät, ääniasetukset (default playback device), käytä niitä uudelleen, käynnistä kone ja simu uudelleen...

Jos sulla on 5.1/7.1 äänet laitettuna, ATC ja radiomajakat pitäisi tulla keskikaiuttimesta. Perus PC stereokaiuttimilla ne tulee siitä mistä muukin.
Juha Karhu

Date Registered: 06.07.01

Re: ATC ääni hukassa
« Reply #2 on: 15.09.17, 07:54 »

Kiitokset neuvoista , taasen atc kuuluu.. thmbup
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1