PMDG B777: Let the previews begin!

<< < (21/120) > >>

Lauri FIN918:

Jos ei vahingossa laita päälle sitä vianmallinnusnamiskaa, voi päästä pitkällekin. Itse lensin kerran NGX:llä ja hieman ihmettelin, kun räikät alkoivat soida kesken kaiken ja matkustamossa happinaamarit putosi alas. Tuntematon henkilö  oli laittanut vianmallinuksen päälle! No siitäkin selvittiin hetken mietinnällä.

Jaska

Ps. Axu jäitä hattuun.

Tainnu jäädä paineistuksen korkeus laittamatta overheadiin .

Manuskat löytyny nyt oikeat ja armoton pänttääminen alkaa. Henri L., tarkoitatko systeemeillä pääasiassa FCOM:n vol 2:sta, jossa taitaa nämä löytyä? Sori, et saattaa olla tyhmä kysymys .

sjcape:

Kyllä sen laitteen ilmaan saa ilman, että kaikki 3700 sivua on kahlattava ensin läpi. Kuten aiemminkin todettu niin aika samoilla opeilla pystyy noita lentämään, esim. jos 737/767 on kohtuullisen hyvin hallussa (ns. perustietämys...), niin eiköhän sillä jo pärjäile alkuun.

Tietty tuo pikkutarkka ja kunnollinen koneen järjestelmien ja menetelmien opettelu on erikseen, mutta pikkuhiljaa...

Muutenkin tuollaisen kannesta kanteen kahlauksen hyötykin on vähän niin ja näin, ennemmin näpelöi niitä järjestelmiä simussa ja käyttää manuaaleja apuvälineenä.

erese:

Muutenkin tuollaisen kannesta kanteen kahlauksen hyötykin on vähän niin ja näin, ennemmin näpelöi niitä järjestelmiä simussa ja käyttää manuaaleja apuvälineenä.

No jos lentelee offlinetilassa niin mikä ettei mutta tulepa verkkoon arpomaan miten mikäkin toimii niin ei olekaan enää hauskaa. Tässäkin on kaksi puolta  Ei niiden manuaalien lukemisesta haittaa ainakaan ole, jotain saattaa oikeasti tarttua sinne hudaankin 

Joona:

Näinkö on? Olen lukenut manuaalit kannesta kanteen (Okei, QRH:ta vaan tarvittaessa) PMDG:n MD-11:n & B747:n, FTM82:n ja Coolsky DC9:n kanssa. MD11:n manuaalit kahteen kertaan. Aion myös lukea 777:n manuaalit kannesta kanteen.

Se vaan ei kerro puoliakaan, että näpelöi simussa kytkimiä.

Lauri FIN918:

Näinkö on? Olen lukenut manuaalit kannesta kanteen (Okei, QRH:ta vaan tarvittaessa) PMDG:n MD-11:n & B747:n, FTM82:n ja Coolsky DC9:n kanssa. MD11:n manuaalit kahteen kertaan. Aion myös lukea 777:n manuaalit kannesta kanteen.

Se vaan ei kerro puoliakaan, että näpelöi simussa kytkimiä.

Tämän kyllä vahvistan. Olen lukenut vähän yli 100 sivua systeemeistä ja oppinut sellaista tietoa, jota ei opi vain käytännön kanssa .

Navigation

Up one level

Next page

Previous page