PMDG B777: Let the previews begin!

<< < (57/120) > >>

Nakuttaja:
Niinpä, itse kun asiasta huomautin niin sain oikein huomautuksen asiasta yksityisviestinä, ehkäpä tämä on sitten se keskustelun taso jota tänne halutaan. Myönnettäköön ettei varmasti omatkaan viestit ole foorumin parhaimmistoa mutta joku roti sentään olis hyvä olla.

flykarppa:

Lopeta nyt jo tuo idioottimainen kyseleminen.

Ihmettelen edelleen miksei modet tee tälle v*tun trollaajalle mitään. Vuoden jäähy koko foorumilta niin on aikaa sitten opetella lukemaan ja ymmärtään sitä luettua asiaa, omatoimisesti.

Hienoa että näin kesällä lämpöä riittää myös tänne foorumille Miten jos ajattelee tässä k.o tapauksessa että hölmö ei ole se joka kysyy vaan se joka vielä jaksaa näihin kysymyksiin vastata. ..
Jari

AxuMies99:
No kyllä mäkyselen ihan liikaa tyhmiä kysymyksiä. Taidan vaan olla idiootti.

mato zxc:

No kyllä mäkyselen ihan liikaa tyhmiä kysymyksiä. Taidan vaan olla idiootti.

Axu, google on tehokas työkalu. Jos katsot yhtään paljon niitä manuaaleja on aikaisemmille PMDG:n tuotoksille niin niistä saat hyvän kuvan kuinka monta sivua luettavaa tulee Triplaan. Oikeasti etsi itse, perehdy ja selvitä itse asioita. Niin saat paljon nopeammin vastaukset asioihin. Tiukoissa paikoissa apua saa täältä...

Pade:
Muttjos tieto ei löydy sekunnissa tai jopa kymmenessä niin se ei ole tiukka paikka. Kun menee päivä tai parikin ja ei löydy, jos olisit vaikka jopa googlen ympäri kääntänyt, nii vasta ehkä sitten olisi tiukka paikka, riippuen tietysti ongelman laadusta 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page