PMDG 737 NGX

<< < (29/65) > >>

Donald:
Ajattelin tilata PMDG:ltä 737NGX QRH:n, joka maksaa 69,99$. Ongelmaksi kuitenkin muodostui postikulut, jotka olivat halvimmillaan 161$. Eikös tuollaiset postikulut Fedexillä kirjan kokoiselle paketille, joka tulee kuukauden sisällä perille, ole jo kohtuutonta? Loppusummaksi olisi tullut  ~230$, eli aivan liikaa...

Pe7e:

Ajattelin tilata PMDG:ltä 737NGX QRH:n, joka maksaa 69,99$. Ongelmaksi kuitenkin muodostui postikulut, jotka olivat halvimmillaan 161$. Eikös tuollaiset postikulut Fedexillä kirjan kokoiselle paketille, joka tulee kuukauden sisällä perille, ole jo kohtuutonta? Loppusummaksi olisi tullut  ~230$, eli aivan liikaa...

Mitä ihmettä? Itse aikanaan tilasin koko paketin, eli se missä tulee kaikki mahdollinen mukana (Chief captain?), eikä muistaakseni ollut kuin sen 300$ ja risat toimituskuluineen.

Lauri FIN918:
Joo. Itsekkin olin tilaamassa manuskaa, mutta postikulut olivat aivan järjettömät.

Donald:
Lähetin supporttiin viestiä, ja sain vastauksen, että postikulut todellakin ovat oikeita. Pitäkää tunkkinne... 

AxuMies99:
Totanoinniin. Ei ketään viitsisi kertoa miten saa tallennettua reitin FMC:hen kun oon tehnyt sen reitin ja painan save kohtaa niin mitä tästä eteenpäin pitää tehdä ?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page