PMDG 737 NGX

<< < (61/65) > >>

Grimberg:
Pekalle: Sivulla 14 ilmoitin asentaneeni sekä sp 1 ja sp 2 jossa samassa viestissä kerroin muutenkin mitä olen yrittänyt. Eli kumpikin oli asennettuna ja UIautomationcore (voisiko tämä muuten olla syynä?). "SP1 & 2 & UIautomationcore"

Patricklle: Heh. Minulle tuo on itsestään selvyys. Asennellut tässä tämänkin vuoden puolella varmaan 2 kertaa käyttiksen tähän läppäriin ja about 3 tuohon simulaattorikoneeseen ja viimevuonna taisi mennä 4 kertaa käyttis uusiksi. Tuttua puuhaa minulle.

Tällä hetkellä odottelen että tilaamani uusi näytönohjain saapuisi. Tilasin Jimms:stä nvidian 760:en kun mitä nyt netistä olen enemmän etsinyt tietoa amd vs. nvidia fsx:ssä, niin nvidia on suositumpi, koska siltä löytyy tuki vanhoille peleille (mm. fsx) mutta amd:ltä ei löydy. Jos tämänkin olisin tiennyt aikaisemmin...

Pade:
Jees no heitinpä nyt ilmoille ku itellä ei toimi mikään 

mato zxc:
Kyllähän AMD toimii hyvin vanhoissakin peleissä. FSX:n kohdalla AMD:n ajureissa on jotain häikkää jota ei tulla yhden simun takia korjaamaan. Nvidiasta saa omasta mielestäni näyttävämpää grafiikkaa simukäytössä.

Grimberg:
Ookkei. Uudelleen asennuksen jälkeen:

fsx asennettu: toimii
sp 1 asennettu: toimii
sp 2 asennettu: toimii

HYVÄLTÄ NÄYTTÄÄ

pmdg kone asennettu: Hieman epävarma. Tilannetta seurataan.

KIITOKSET KAIKILLE!!!

flykarppa:

Ookkei. Uudelleen asennuksen jälkeen:

fsx asennettu: toimii
sp 1 asennettu: toimii
sp 2 asennettu: toimii

HYVÄLTÄ NÄYTTÄÄ

pmdg kone asennettu: Hieman epävarma. Tilannetta seurataan.

KIITOKSET KAIKILLE!!!

Viitsitkö kaiken tään miekkailun jälkeen kertoa mikä oli ratkaiseva isku millä kone alkoi toimia..
jari

Navigation

Up one level

Next page

Previous page