QW RJ100 Malmö Aviation + GSX at ESSB (Bromma)

(1/2) > >>

Kinetoman:
Som sagt, har nu köpt QualityWings "Ultimate 146 Collection" för några dagar sedan och måste säga att jag är riktigt NÖJD!

Köpte denna produkt eftersom jag bor i Bromma och har vuxit upp här med alla dessa plan över huvudet, ser hela approachen ifrån mitt fönster! 

Hur som helst, här är några bilder under "Cold and Dark Startup". Står på gate 4 redo och klar för en flygning till Ängelholm (ESTA).

Hoppas ni gillar dem!

(PSS, Bromma scenery för FSX som "RB Design" har gjort laggar som fasen!! , finns det ingen som har en idé på att göra ett schysst scenery till Bromma? Skulle kunna pröjsa hur mycket som helst för det!) 

Razeers:
Vilka underbara bilder du fått! Får ju lust till att gå tillbaka till FSX och flyga denna fågel igen 

Nexus82:
Oerhört sjyssta bilder! 
QW har gjort ett riktigt bra jobb, fixar teamet de mest uppenbara buggarna så kommer den hålla riktigt länge.

Kuriosa: Installerade själv ESSB från nämnda designers och min burk som klarar driva både Aersofts ESSA och LSZH utan egentliga problem hade oerhörda bekymmer med BMA. FPS halverades jämfört med Aerosoftscenerierna.
Märkligt.

Kinetoman:

Kuriosa: Installerade själv ESSB från nämnda designers och min burk som klarar driva både Aersofts ESSA och LSZH utan egentliga problem hade oerhörda bekymmer med BMA. FPS halverades jämfört med Aerosoftscenerierna.
Märkligt.

+1

Exakt! Och vi är inte ensamma om det heller my friend! Det är inte våra datorer, det är helt enkelt något fel som RB Design har gjort. Kan inte säga att jag är så speciellt nöjd, en lite besviken Bromma-bo! 

Putte:
Schysta bilder! 

Navigation

Up one level

Next page