FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
21.10.18, 05:47

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Lemmikkisi
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 51 Reply Print
Author Topic: Lemmikkisi  (Read 247315 times)
Eagleheart
Former member
Re: Lemmikkisi
« Reply #720 on: 16.07.10, 12:57 »

Tero, ystävälläni oli joskus olkkarissa terrariossa pari käärmettä. Kerran iltakahvitellessamme hän pyysi minua ottamaan pakasimesta karjalanpiirakoita sulamaan kahville kyytipojaksi....tyhmänä avasin pakastimen kannen ja siellähän oli käärmeen murkinat umpijäässä. Jotain rottia, hiiriä, mitälie. Jäi piirakat syömättä. Jaiks.

Mutta onhan nuo "kaikki tuollaiset" aika eksoottisen näköisiä veijareita Wink

Heh, joo tutulta kuullostaa  laugh

Kuinkas iso tuo (hän) on?

No, vanha nahka oli n. 6 cm + jalat mutta kaveri kasvoi aika paljon että on todennäköisesti lähempänä 7-8 senttiä tällä hetkellä. Mutta toi on ihan teini vielä, eli kasvaa vielä aika paljon tuosta isommaksi. Parahybana on niitä maailman suurimpia tarantelloja, ihan top viiden kärjessä.
ALind
Former member
« Reply #721 on: 16.07.10, 13:08 »

Mitäs Tero tuommoisilla kotioloissa syötetään?  Grin
Eagleheart
Former member
« Reply #722 on: 16.07.10, 13:31 »

Sirkkoja, hyönteisiä, pienempiä selkärangattomia, hiiren poikasia, naapurin puudeli.....

Nyt kesäisin tuolta luonnosta löytyy aika mukavasti kaikenlaista mukavaa pientä ötökkää. Talvisin taas voi kasvattaa ruokahyönteisiä kotona. Kyllä nuo pistää poskiinsa melkein ihan mitä vaan, kunhan vaan saavat kiini ja tapettua.
55-HO
Former member
« Reply #723 on: 26.08.10, 09:59 »

Enpä löytänyt googelista sopivaa, vaan vaihda mielessäsi kissaksi / maukunaksi   Sad  http://www.youtube.com/watch?v=GEv1Ez4EloA&feature=related

[ attachment removed ]

Risto

http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/topic,34803.msg1190191.html#msg1190191  EI enää ..

http://www.youtube.com/watch?v=WffKbDqKmP8&feature=related
« Last Edit: 26.08.10, 10:53 by Risto Sillanpää »
Jan Fredriksson

Date Registered: 15.07.01

« Reply #724 on: 26.08.10, 12:36 »

Risto - osanottoni. Toi on aina hankalaa ja vaikeeta aikaa.  Cry

When once you have tasted flying,  you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been and you will always yearn to return- Leonardo da Vinci
55-HO
Former member
« Reply #725 on: 26.08.10, 13:01 »

Risto - osanottoni. Toi on aina hankalaa ja vaikeeta aikaa.  Cry
Onhan se .    Kiitos Jan  thmbup. Taisi Wille olla ainut joka ymmärsi kaiken sanomattakin / päinvastoin  (sukulais sielu)  thmbup

Risto
Markku Vierelä

Date Registered: 23.08.05

« Reply #726 on: 26.08.10, 13:49 »

Toiselta koiralta lähti, eilen pallit operaatiossa. Tuossa se nyt on istunut/maannut samassa paikassa jo 24h.
Saa nähdä vieläkö jaksaa haastaa riitaa vanhemmalle urokselle. Vaikka on monta kertaa jäänyt toiseksi, ei siltikään uho laannu. Toivottavasti pallien poisto auttaa.

Caravaanari on kaikkien kaveri.
55-HO
Former member
« Reply #727 on: 26.08.10, 14:17 »

Toiselta koiralta lähti, eilen pallit operaatiossa. Tuossa se nyt on istunut/maannut samassa paikassa jo 24h.
Saa nähdä vieläkö jaksaa haastaa riitaa vanhemmalle urokselle. Vaikka on monta kertaa jäänyt toiseksi, ei siltikään uho laannu. Toivottavasti pallien poisto auttaa.
Mietippä ....jos omallekohalle sattuis (pallien menetys) , mitä sää tekisit  Shocked
Wille oli mulle ystävä ja tunteitteni tulkkki .
Topi Falkenberg

Date Registered: 12.12.08

« Reply #728 on: 26.08.10, 16:24 »

Ikävä juttu Risto.

Markkua voin opastaa palliasiassa: voi se haastaakin, tai jos ei niin ehkä se sitten tykkää pojista. Manulta vietiin pallit öbaut kolme vuotta sitten -vaimo ihmettelee joskus vieläkin, että kitarisatko ne siltä leikkasi..? Ei ole enää narttujen perään "sillä silmällä", näihin hajuihin operaatio tepsi, mutta tappelee kyllä edelleenkin kun tarpeeksi ärsytetään, ja nykyisin myös narttujen kanssa.

topi
Pasi Ilola

Date Registered: 06.08.09

« Reply #729 on: 26.08.10, 16:54 »

Sad

Pahoittelut Risto. Vaikka en itse ole kissaihmisiä, niin kaveri on kuitenkin kaveri.

[ attachment removed ]

Tässä on minun kaverini. Valtas piru mun persinalusen puita hakiessani.

Smiley

laugh
Arne Wallen

Date Registered: 23.08.06

« Reply #730 on: 26.08.10, 17:04 »

Jää tästä sellanen mielipuolikuva että nuo elikot ovat teitin pomoja, eihän näin. Sad
Olettehan kuitenkin emäntiä ja isäntiä jotka päättävät missä elikon paikka huushollissa on?

2f.1  Muistattehan Sir Thomas Sopwith.Olen lihaa syövä hetero, ja ylpeä siitä.
Rangerit kunniaan.
55-HO
Former member
« Reply #731 on: 26.08.10, 17:15 »

Jostain kumman syystä , jota tiedä en. Olen henkeen ja vereen ravustajien kiusaksi KISSA ihminen (koiruuksiakin on ) ,vaikkakin olen alunperin RAISIOSTA, ja ehkä juuri sixi. Pomona en Willeä koskaan pitänyt, vaikkakin saneli marssijärjestyksen jonnekkin lähtiessä.
Parantumaton Sairaus joka syö miestä  ja jopa eläintä, on joskus koituva kohtalon oikusta luonnolliseen loppuun.

Risto
Jukka Siirilä

Date Registered: 17.04.02

« Reply #732 on: 26.08.10, 17:36 »

Voiko joko laantua tai sitten on jo ehtinyt oppia käyttäytymismallin ja uho jatkuu, ei enää hormonien ohjaamana vaan opittuna käyttäytymismallina.

-JukSii-
55-HO
Former member
« Reply #733 on: 26.08.10, 17:52 »

.opittuna käyttäytymismallina.
Isännältä  thmbup,
Arne Wallen

« Reply #734 on: 26.08.10, 17:53 »

Jostain kumman syystä , jota tiedä en. Olen henkeen ja vereen ravustajien kiusaksi KISSA ihminen (koiruuksiakin on ) ,vaikkakin olen alunperin RAISIOSTA, ja ehkä juuri sixi. Pomona en Willeä koskaan pitänyt, vaikkakin saneli marssijärjestyksen jonnekkin lähtiessä.
Parantumaton Sairaus joka syö miestä  ja jopa eläintä, on joskus koituva kohtalon oikusta luonnolliseen loppuun.

Risto

En ravusta koska täällä ei ole rapuja, rapuloita hetken joskus.Olen joskus käynny rapumetällä vaihtelevin tuloksin, kissoja meillä kaksi, vaimo hoitaa koska ihmisen toiseks paras ystävä.Pomoks noita ei kannata päästää, ei rapuja eikä kissoja, koirista puhumattakaan.

Rangerit kunniaan.
55-HO
Former member
« Reply #735 on: 26.08.10, 18:12 »

En ravusta koska täällä ei ole rapuja, rapuloita hetken joskus.Olen joskus käynny rapumetällä vaihtelevin tuloksin, kissoja meillä kaksi, vaimo hoitaa koska ihmisen toiseks paras ystävä.Pomoks noita ei kannata päästää, ei rapuja eikä kissoja, koirista puhumattakaan.
Voi (margariini) harmi ettei Repe Helismaan Raision ulosantia ole YouTube ssa  Undecided
Arne Wallen

« Reply #736 on: 26.08.10, 18:15 »

Joo, ennen pantiin mirri multaan, nykyjäns Suvikultaan, muistan aikanaan lauletun. Embarrassed

Rangerit kunniaan.
Jukka Siirilä

Date Registered: 17.04.02

« Reply #737 on: 26.08.10, 18:15 »

Isännältä  thmbup,

Keneltä kukakin sitten sen uhoamisen oppii  Grin

-JukSii-
55-HO
Former member
« Reply #738 on: 26.08.10, 18:28 »

Joo, ennen pantiin mirri multaan, nykyjäns Suvikultaan, muistan aikanaan lauletun. Embarrassed
Tätä mä just hain, Jossain kelalla tuokin vielä lienee, kuhan ( kunhan )  vaan löydän .....
"Raisiossa ei enään juokse kissa, kun ne on margariinipaketisssa"
TOC
Former member
« Reply #739 on: 26.08.10, 18:40 »

Tätä mä just hain, Jossain kelalla tuokin vielä lienee, kuhan ( kunhan )  vaan löydän .....
"Raisiossa ei enään juokse kissa, kun ne on margariinipaketisssa"

Yrjö on lähellä. Shocked
Pages: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 51 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1