FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
19.08.17, 07:14

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Lemmikkisi
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 47 48 [49] 50 51 Reply Print
Author Topic: Lemmikkisi  (Read 236784 times)
Tuukka Pajuniemi

Date Registered: 20.09.08

Re: Lemmikkisi
« Reply #960 on: 22.04.14, 15:54 »

Onpas Tuukalla hienoja kuvia, ilmeikäs koira.

Kiitoksia! Smiley

Jari Vanhatupa

Date Registered: 27.03.08

« Reply #961 on: 08.05.14, 06:25 »

[ attachment removed / expired ]

Kissanminttua . . juu ostin sitä, semmoisessa muovipurkissa olevaa kuivattua ja rouhittua. Tarjosin sitä Kung fu:lle. Kissa vetäytyi kauhuissaan taaksepäin ja poistui paikalta, ei kelvannut moinen huume tälle yksilölle. Ehkä se vie taistelutahdon vai mikä lie oli syynä . . .

Juu . . kissan hoitojakso luonani päättyi ja se vietiin takaisin omistajalleen. Ikävä on suunnaton, meistä ehti jo tulla hyvät kaverit. Omistaja jo lupaili kissaa minulle syntymäpäivälahjaksi. En oikein tiedä ja ymmärrän kyllä kissan omistajaa. Kung fun riiviömäiset, narsistiset tempaukset vievät hoitajansa välillä epätoivon  partaalle. Oikeastaan tämä kissa kuuluisi isoon maalaistaloon vapaaksi ulkokissaksi pyydystämään hiiriä tms.
Mutta toivokaamme parasta ja pelätkäämme pahinta, varmaa lienee kuitenkin että kissa tulee vielä toistekin meille hoitoon.
 thmbup

Jaakko Koponen

Date Registered: 05.03.07

« Reply #962 on: 08.05.14, 08:03 »

Tässä belgianpaimenkoira Ronja. Hän on erikoistunut kissojen ajamiseen puihin.

Aleksi Tihula

Date Registered: 02.06.10

« Reply #963 on: 15.05.14, 16:43 »

''Kiipeilyä harrastan silloin tällöin''

Ja siivotessa on hyvä valvoa tapahtumia tarpeeksi korkealla imurista

Jari Vanhatupa

« Reply #964 on: 05.06.14, 18:09 »

Täällä on varmasti joitakin henkilöitä jolla on lemmikkinä sisäkissa.  Mitenkäs on noiden huonekasvien  kanssa, taitavat maistua kissalle? Minulla kun oli  hoidossa tämä sisäkissa niin melko pian se pyrki päästä syömään huonekasveja ja ne olikin nostettava turvaan kissan saavuttamattomiin.
Myrkyllisiäkin kun ne  kuulemma saattavat olla. Tämä kung-fu kissa kuulemma tapaa repiä ja syödä omistajalleen tuodut synttärikukat ja sensemmoiset lähes samantien, eli noilla kissoilla on jonkinlainen tarve saada silloin tällöin "viher ravintoa"
Tapaatteko tuoda sisäkissallenne ulkoa heiniä syötäväksi vai olisiko ruokakaupan vihanneshyllyissä jotain sopivia tuliaisia kissalle?
Undecided

Hanna Räihä

Date Registered: 16.07.07

« Reply #965 on: 05.06.14, 18:39 »

arvaas miks mulla ei oo sisäkasveja....

ei vaan, on mulla yks tollanen nahkealehtinen jokin, mikä kaipaa vettäkin kerran puolessa vuodessa. Se on saanut olla rauhassa. Mutta annas kun mulla on tulppaaneita, jo ollaan syömässä.

Myös rairuohon kasvatus epäonnistui tuskaisesti, kun ajattelin että siinä on kisseille sitten syötävää... No, muuten ihan jees, mutta kun ne repi ne multineen pitkin lattioita Cheesy

Älä koskaan lähesty härkää edestä,  hevosta takaa äläkä idioottia mistään suunnasta.

This user may use sarkasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Marko Pajunen

Date Registered: 08.07.07

« Reply #966 on: 07.06.14, 02:03 »

Itse ollaan välillä kasvatettu kauranversoja (tai muuta viljaa) kissojen järsittäväksi, kiinnostus on tosin vaihtelevaa. Saa näköjään valmiinakin puskina ruokakaupasta, löytyy ruukkuyrttien joukosta. 

Kissanminttu on kestohitti, tuoreena tai kuivattuna, nytkin puskee versoa parvekkeella. Kasvaa myös avomaalla kissojen riemuksi, mutta tuppaa leviämään tosi hanakasti.
Tarmo Lindroos

Date Registered: 17.11.06

« Reply #967 on: 11.07.14, 12:20 »

Hieno rouva pitää jalkansa säädyllisesti ristissä.

MIK - Malmi, Lennuklubi, DC-3 Yhdistys, Pelastamalmi.org,
Tarmo Lindroos

Date Registered: 17.11.06

« Reply #968 on: 11.07.14, 12:22 »

Helteellä on hyvä ottaa päiväunet.

MIK - Malmi, Lennuklubi, DC-3 Yhdistys, Pelastamalmi.org,
Jari Vanhatupa

« Reply #969 on: 19.01.15, 14:58 »

Kiitettävän usein olen nyt saanut nauttia tämän "salakavalan taistelukissan" seurasta joka tuossa alla olevassa kuvassa ottaa välillä hieman rennommin. On se vaan niin herttainen ja katkeraa oli taas palauttaa se omistajalleen.
 Undecided
Sitä minä ihmettelen, että minkälainen kello noilla kissoilla oikein on päässään. Kissa voi tulla herättämään aamulla muutamaa minuuttia ennen herätyskellon soimista tökkimällä nenällään naamaani. Nopeasti kissa oppi sen, että lähden aamuyöllä töihin ja herätyskello soi puoli kahdelta.  Ennemmin heräänkin kissan herättämänä kuin siihen inhottavaan herätyskellon piipitykseen.

Kissa on myös sitä mieltä, että päivällä ihmisen ei oikein sovi nukkua. Kun tulen aamulla töistä kotiin ja menen pitkäkseni niin kissa saattaa tulla vahtimaan etten vain nukahda uudelleen, se saattaa odottaa ja vahtia hyvinkin pitkään ja jos nukahdan niin heti se tulee tökkimään nenällään naamaani.
 Grin

Marko Pajunen

Date Registered: 08.07.07

« Reply #970 on: 22.01.15, 06:18 »

Kissat ovat tosiaan usein tehokkaita herätyskelloja... Viimeisin oman huushollin kissa ei onneksi yleensä herättänyt ennen herätyskelloa, mutta minkäänlaista torkkumista ei suvaittu ja nukkumisen teeskentely oli ihan turhaa Wink
Hanna Räihä

Date Registered: 16.07.07

« Reply #971 on: 22.01.15, 06:40 »

mun toinen karvavekkari hoitaa ihan samaa virkaa. Tosin nuo ovat vielä tottuneet siihen, että ruokatarjoulu on aamulla, joten voi sitä jaloissa kieppumista ja huutoa, mikä niistä lähtee. Ja mikä minusta lähtee kun niihin unenpöppörössä kompastelee kun niiden on pakko pyöriä jaloissa.
Mä oon monta kertaa miettinyt, että yrittääkö ne tahallaan kaataa ja vammauttaa, jotta voisivat sitten syödä mut, vai mikä tuo juttu on. Ihme tuijotteluakin pitävät toisinaan - juonivat kuitenkin jotain pääni menoksi.

I'll get mi foil hat.....  Roll Eyes

Älä koskaan lähesty härkää edestä,  hevosta takaa äläkä idioottia mistään suunnasta.

This user may use sarkasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Jari Vanhatupa

« Reply #972 on: 22.01.15, 16:10 »

Mä oon monta kertaa miettinyt, että yrittääkö ne tahallaan kaataa ja vammauttaa, jotta voisivat sitten syödä mut, vai mikä tuo juttu on. Ihme tuijotteluakin pitävät toisinaan - juonivat kuitenkin jotain pääni menoksi.

I'll get mi foil hat.....  Roll Eyes

Heh, heh, kuulostaa tutulta. Olen myös pohtinut tuota samaa ja tullut siihen johtopäätökseen, että toisinaan kissa selvästi yrittää kaataa minut mutta yleensä se puskee jalkojani päällänsä ystävällisesti osoittaen huomiotaan, kiintymystä tms.

Joskus taasen kun kannan vaikkapa ruokalautasta ja juomalasia jotka peittävät osan näkymästä lattialle etusektoriin niin kissa saattaa juosta äänettömästi huomaamatta kuolleesta kulmasta eteeni seisomaan poikittain, siten että jalkani osuu keskelle kissan vartaloa jolloin kaatuminen on todennäköisintä. Aivan selvästi siis yrittää kaataa minut. Käytös eroaa selvästi kissan normaalista "puskemisesta"
Mitä ilmeisimmin se haluaisi saada aikaan jonkinlaisen hässäkän ja katastrofin jota se saisi sitten seurata ja tulla ihmettelemään kun puurot ja maidot on lattialla ja astiat palasina jne.
Aluksi tosiaan meinasinkin kaatua muutaman kerran mutta nykyään olen ruokalautasta kantaessani ottanut käyttöön ns. hiihtävän kävelytyylin jolloin eteen tullut kissa lentää sivuun enkä menetä tasapainoani.

Kaikenlaiset normaalista arkirutiinista poikkeavat puuhat ja askareet kiinnostavat kissaa erittäin paljon ja se tuleekin heti paikalle  seuraamaan semmoisia puuhia mahdollisimman läheltä noin kahden sentin päästä. Mutta mielummin, jos se vain on mahdollista  niin kissa menee istumaan tai makaaman sen poikkeavan tapahtuman päälle jotta ei menttäisi siitä mitään merkittävää ja varmasti olisi puuhassa mukana ja osallisena täysipainoisesti.
 Undecided

Tomi Kinnunen

Date Registered: 17.05.12

« Reply #973 on: 15.02.15, 21:41 »

Taisto talvimaisemissa ...

Jaakko Männistö

Date Registered: 25.10.07

« Reply #974 on: 16.02.15, 05:27 »

Tietämätön kysyy. Onko Schäfer? Embarrassed ....no eipä taida ollakaan.

There are no atheists in dropping airplane.
Marika Silvennoinen

Date Registered: 17.06.11

« Reply #975 on: 16.02.15, 17:00 »

Tietämätön kysyy. Onko Schäfer? Embarrassed ....no eipä taida ollakaan.
Taitaa olla valkoinenpaimenkoira? Saksanpaimenkoiran "värivirheellisistä" yksilöistä jalostettu rotu.
Tomi Kinnunen

Date Registered: 17.05.12

« Reply #976 on: 16.02.15, 20:12 »

Taitaa olla valkoinenpaimenkoira? Saksanpaimenkoiran "värivirheellisistä" yksilöistä jalostettu rotu.

Jep Valkoinenpaimenkoirahan se on...  värivikainen   Cool
Mikko Jaakkola

Date Registered: 24.04.06

« Reply #977 on: 19.02.15, 22:24 »

Rono

Jari Vanhatupa

« Reply #978 on: 03.05.15, 12:20 »

Menetin Kung-fu taistelukissan, hautasimme tänään. Sad

En tiedä mitä oikein tapahtui, heräsin kovaan pamaukseen kuten monesti ennenkin kissan ryntäillessä sinne tänne huoneistossa. Nyt kissa makasi elottomana tuolin alla. Oliko törmännyt ovenkarmiin vai saanut jonkin kohtauksen . . . kissa oli iso ja painava. Tuolla massalla kun kolahtaa kunnolla niin . . .  jokatapauksessa, en onnistunut elvyttämään kissaa . . . .
Tämä taistelukissan menetys on äärettömän raskasta, voiko tästä toipua, aika näyttää. Nyt ainakin paha olo tuntuu senkuin vain pahenevan . . . Sad

Jaakko Männistö

Date Registered: 25.10.07

« Reply #979 on: 03.05.15, 14:57 »

Minä myös menetin rakkaan perheenjäsenen kuukausi sitten.Hän oli englanninbulldogg Aatu.Ikääkin oli jo kohta 10 v,joten varauduttukin tavallaan jo oli.Kuitenkin kuolema tuli äkkiä,muutaman tunnin vakavien oireiden saattelemana.En tiedä myöskään voiko tästä toipua,ehkä vuosien myötä.Kuvassa Aatu vasta puolivuotiaana,lempiruokaa olivat muuten raa`at kuoritut perunat.

There are no atheists in dropping airplane.
Pages: 1 ... 47 48 [49] 50 51 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1