Dual-ohjaimien rakenteesta

<< < (5/7) > >>

Makoy:
Moi, tuli heti kysymys mieleen, että miten sä laitat yokelta tulevat johdot menemään? Sulla on toi yoken kiinnitys erillainen, mulla nuo akselit on putkea, jonka sisässä kaapeli menee mutkaan asti.

East:

Moi, tuli heti kysymys mieleen, että miten sä laitat yokelta tulevat johdot menemään? Sulla on toi yoken kiinnitys erillainen, mulla nuo akselit on putkea, jonka sisässä kaapeli menee mutkaan asti.

Moro. Laakereiden ympärillä on pyöreä levy, johon laakerit on upotettu. Niihin meinasin porata pienet reiät ja vetää sitä kautta. Tosin tämä on vielä proto, joten pitää miettiä vielä tuota putkivaihtoehtoa. Voisi olla melkeinpä parempi niin.

Makoy:
Joo, sillon piuha on tavallaan yhtä osaa eikä liiku/taivu/jumita kun yokea kääntelee. Ohuilla piuhoilla ei tuolla ole varmaan merkitystä, mutta mulla on suht jäykkä "kaapeli" (olikohan mulla 12 piuhanen?) Mutkasta alaspäin porasin levyyn reiän mipin puoleiseen reunaan, koska muuten kulmasta olis tullu liian jyrkkä ja piuha olis voinu ajan kanssa ehkä kulua puhki.

East:
Päädyin tekemään linkityksen samalla tavalla kuin ohjainten pystyrungotkin, eli 75:lla viemäriputkella ja kahdella T-haaralla. Alas kiinnitetty U-kisko jäykistämään ja jousien kiinnityksiä varten. Päätyihin laakerointi. Aika simppeli ja vaikuttaa toimivalta.

East:
Parin vapaapäivän saldoa. Yoken akselivälitys vaikuttaa toimivalta.

Haetaan paikkaa ohjaimen kiinnitykselle.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page