Välja hårddisk för installation av FSX

(1/1)

caroline123:
Hej.

När jag försöker installera FSX på min nya dator installeras programmet automatiskt på disk C. Har jag inga altermativ att välja  vilken hårddisk FSX ska installeras på?  Jag vill att FSK installeras på disk D eftersom den har mycket större utrymnme. Microsofts support kan inte/ vill inte hjälpa mig lösa problemet.

Kjell

Gripen94:
När man installerar så brukar man få upp vart man vill placera den. Det kan va så att du måste göra en Avancerad installation ist för en standard, om det är så så ska alternativen finnas någonstans i början av installationen

BigBjörne:
Jag har installerat FS9 på en extern hårddisk utan problem,har svårt att tro att det har att göra med att det är FS X.

Björne

PerttiLode:

Jag har installerat FS9 på en extern hårddisk utan problem,har svårt att tro att det har att göra med att det är FS X.

Björne

Det går bra att innstallera FSX också, men båda sim på samma disk, då blir det protester, delar man disken går det bra.

Kjell! När du innstallerar FSX så kommer det fram vilken disk den vill sätta den då byter du Bokstaven C till D, då går det dit istället för C men du måste av innstallera den först från c disk

Johnny86:
du väljer more options och kan där välja plats osv

Navigation

Up one level