Keysend sioc:iin ?

(1/3) > >>

Makoy:
Moi, voisko joku taas vääntää mulle rautalangasta    Mastercard on FS-koneessa, simuohjelma johon pitäis saada näppäinkomento on clientillä. Pitäis lisäillä sioc scriptiin keysend komennot masterilta ja komennolle ei ole olemassa offsettia. Esimerkiksi nyt tällaseen:

Var 0001, Link IOCARD_SW, Device 0, Input 37, Type I  // Rotary_Apu_On
{
IF v0001 = 1
{
&key = 1
&keysend = xxxx //  xxxx = riippuen mitä näppäintä käyttää
}
ELSE
{
v0001 = 0
&key = 1
&keysend = xxxx
}
}

Vai pitäiskö olla oma Var noille keysend komennoille, koska tossahan ei nyt ole mitään linkkiä fsuipc:hen?

{
IF v0001 = 1
v0002 = 1
}
ELSE
{
v0001 = 0
v0002 = 1 
}
}

Var 0002, Link FSUIPC_OUT
{
&key = 1
&keysend = xxxx
}
}

jounipyh:
moro, sun pitää tehdä yks VAR näppäimille.

Code:

{
IF v0001 = 1
{
&KEYS= xxxx //  xxxx = riippuen mitä näppäintä käyttää
&KEYS= 0
}
ELSE
{
&KEYS= xxxx
&KEYS= 0
}
}
Var 2 name Key Link KEYS

ja sit määrittelet sioc.ini:in mitä ni sun keyt halutaan tekevän
Code:

[************** KEYBOARD EMULATOR MODULE ***************]
window = "Microsoft Flight Simulator X"
#xxxx=B

Makoy:
Ahaa, kiitti Jouni. Mut pelaako tuo tolleen Fsuipc:n  ja wideclietin kanssa?

Makoy:
Joopajoo, mikähän nyt on kun ei compiloi tiedostoa.
Access violation at address 00440075 in module 'config_sioc.exe' Read of address 00000024 ??

Löyty bugi uudesta sioc 4.1:stä. Jos onnistuu tekemään yhtä tyhmiä virheitä scriptiin kun minä (mikä on ehkä mahdottomuus), menee koko compaileri solmuun 

Makoy:
En mä ole saanu tätä hommaa skulaamaan, sioc on ok koska Fsuipc tunnistaa "JOY64" kytkimen "buttons and switches" lehdellä. Clietillä vaan ei tapahdu yhtikäs mitään?

Offsetti siocissa on $3340, Length 4  (Joystick64)  ja "CHANGEBIT = 1 komento" menee FSuipc:lle. Clientilla olevassa ohjelmassa näppäimistön painike 1 kytkee yhden pumpun päälle. Client inissä on lisätty [ButtonKeys] ja sen alle KeySend1=49,8 . oon vekslaillu tätä vaikka miten, mutta ei onnistu. "Buttons and switches lehdellä" vasemmalla puolella send 1 =ei toimi, oikealla puolella valitsin 1-225 jutskan ja send 1= ei toimi. Client iniin lisäsin UseSendInputs=Yes =ei toimi , lisäsin Keysend1 komentoon ,Run5 = ei toimi. Client koneella ohjelman ikkuna valittuna = ei toimi, ohjelman ikkuna ei valittuna = ei toimi. Mikä mättää?

Navigation

Up one level

Next page