Abacus koneilla maailman ääriin

(1/6) > >>

Wanhis:
Tulipa mieleeni perusaa tämmöinen kuvasarjaketju jossa lennetään "loputonta lentoa" pelkästään maksullisilla Abacus Payware lisäosakoneilla. Lentokoneen tyypin voit itse valita, kunhan se vain on Abacus tai First-Class Simulation firman tekeleitä. Konetyyppi voi olla mikä vain: Pienkone, helikopteri, sotakone, matkustajakone, rahtikone jne.Kyseisiä lisäosia tuntuu olevan foorumilaisten puheista päätellen yhdellä jos toisellakin harrastajalla.Nyt onkin oivallainen tilaisuus pistää koneet hyötykäyttöön varaamalla legi Abacus ketjusta.

Lentovuoro "Legi" varataan kirjoittamalla tähän ketjuun viesti: "Varaan seuraavan lennon" Legin varaamisen jälkeen sinulla on viikko aikaa tehdä lento ja postata kuvasarjan kuvat. Lento jatkuu aina siltä kentältä mihin edellinen lentäjä koneensa lensi. Muista ilmoittaa viimeistään kuvasarjan lopussa mille kentälle koneen jätit. Mikäli kuvasarjaa ei näy viikon sisällä legin varauksesta vapautuu vuoro seuraavalle lentäjälle. Legin varannut henkilö päättää oman vuoronsa kohdekentän. Ehdotuksia määränpäästä voi esittää lentäjälle mutta niitä ei tarvitse kuunnella.

Abacus lentoja voi tulla lentämään sekä aloittelijat, että myöskin pidemmälle ehtineet harrastajat. Kukin voi lentää oman taitotasonsa mukaan, käyttäen sitä operoinnin tasoa minkä katsoo parhaaksi tai minkä valitsemastaan koneesta saa irti.
 

Aloitan lennot lentämällä avauslennon Vaasa-Umeå tällä loistokkaalla kaksimoottorisella Aerostar-700 koneellani.



Käydään sisään. Mukana on myös matkustaja, kaunis neito nimeltään Lisse-Lotta!





Tuotapikaa olikin lähtövalmistelut saatu valmiiksi ja jätimme syksyisen kauniin Vaasan lentokentän taaksemme.



Pyörät täytyy ottaa sisään, muuten ne kuluvat kovassa ilmavirrassa.



Vaasan keskustaa. Keli olikin sumuisempi mitä odotin. Päätin näyttää Lisse-Lotalle Raippaluodon siltaa ja otin suunnan merelle.



Lisse-Lotta kiljui kun vetäsin matalalta sillan yli!



Ylöspäin mentäessä näkyvyys huononi ja aloin ruuvailemaan radioihin Umeån Vor:ien ja Adf:n taajuuksia.



Autopilotilla mennään ja Umeån vorri vetää. Adf majakkakin heräsi eloon ja ennepitkää Ruotsin rannikko tuli näkyviin.



Senverran olikin näkyvyyttä loppuvaiheessa, ettei ILS:llä tarvinnut alas tulla, vaan käsipelillä hoideltiin hommat loppuun.







Perillä ollaan ja Lisse-Lotta poistui tyytyväisenä.





Lento päättyi siis Ruotsiin kentälle ESNU, eli Umeå. Tästä voipi sitten jatkaa lentoa Abacus tai First-Clas Simulation koneilla.


jyrlei01:
Ahhahahah pojot tälle ketjulle!! Pakko kyllä jossain vaiheessa osallistua mutta ei nyt heti

Similaattori:
Hahaa joo tähän voisi jopa osallistuakin, katsotaan nyt jos joku viikko jaksaisi jostain etsiä kauan sitten levyllä ostamani Abacuksen konekokoelma, oli siinä ainakin Saab 340 ja joitain bisnes jettejä.

PerttiLode:
Quote

Hahaa joo tähän voisi jopa osallistuakin, katsotaan nyt jos joku viikko jaksaisi jostain etsiä kauan sitten levyllä ostamani Abacuksen konekokoelma, oli siinä ainakin Saab 340 ja joitain bisnes jettejä.


Mulla on varmaan sama levy ja voin vannoa että se kelpuuttaa sinut tänne 100% lentämään lenkin, et tarvitse hävetä että on liian hieno kone alla

jyrlei01:
Herätetääs tämä ja minä varaan legin jonnekkin jollain. Se selviää sitten viikonlopun aikana

Navigation

Up one level

Next page