Kubbe vägflygbas

(1/1)

andm31:
Håller på med ett sidoprojekt till ESCM, Kubbe vägflygbas. Har fixat terrängfordon 11 och 13 och lite tält som jag kommer placera ut också. Håller även på med en tankbil i sketchup. Om det är någon som är intresserad av att använda modellerna så delar jag gärna med mig.

LBQ360:
Hej Anders!
Va kul att du bygger Kubbe vägbas.
Min fråga är om det är själva Kubbe basen du bygger eller vägbasen som ligger väster om E4 nedönför Ö-vik.

Jag rekade hela Kubbe basen förra sommaren och har ett bra underlag och skall bygga hela Kubbe i höst hade jag tänkt.
Kanske kunde vi samarbeta ?

Under de två senaste åren har jag försökt bygga alla standardfordon, mm som man använde vid rörlig klargöring.
Sedan har jag lärt mig måla om flyplan så att de får rätt märkning och nummer för varje bas.
Dessutom har jag lärt mig att få till statiska flygplan så nu börjar jag få en arsenal som går att använda.

För dig och för andra som vill se hur det ser ut, så går det nu att ladda ner Björkvik utgåva 2.3 från www.rbdesign.se
Jag har dessutom gjort installationen med hjälp av ett installationsprogram, så det blir enkelt för er.

Hälsningar
Lennart

[ Attachment not found - or removed ]

andm31:
Vad kul, jag har inboxat dig Lennart!

Navigation

Up one level