Keräilijät kohtaavat

<< < (5/14) > >>

Sami757:

No itselläni on sellainen tällä hetkellä naurettavan pieni baggage-lätkä kokoelma joita nyt ei ole vasta kuin Finnair, norwegian.com, Blue1 ja finnmatkat mutta tarkoitus ois kerätä lisää.

Riku ollaan samalla linjalla. 

lliuhto:
Itse en ole varsinainen keräilijä, en vaan osaa heittää tavaraa pois edes silloin kuin pitäisi.

Reilu vuosi sitten yksi kaveri kertoi, että oli saanut vanhempiensa vintiltä joitain vanhoja leluja. Hän innostui sitten tutkimaan verkosta, olisiko niillä jotain arvoa. Kyseessä olivat siis 80-luvun "pre-transformers" -lelut, joita täällä myytiin R-kioskeilla Diaclone-tuotemerkillä. Maailmalla ne ovat haluttua tavaraa nykyään. Itse harmittelin, koska minulla oli aikoinaan Corvette Stingray, joka on nykyään erityisen haluttu, ja olin aivan varma, että olin lahjoittanut sen vuosia sitten pois eräälle muutamaa vuosikertaa nuoremmalle kaverille. Vaan yhdellä "kotikäynnillä" äitini sitten kantoi esiin laatikon vanhoja lelujani, ja mitäs siellä olikaan joukossa!

Kunto näkyy kuvista, eli leikitty on. Tuo oli vielä kaikkea muuta kuin täydellinen - ei pakkausta, ei ohjeläpyskää, ei autoon kiinnitettäviä ohjuspattereita tai niiden ammuksia. Tarroituksetkin leikkien ja ajan saatossa tuhoutuneet pahasti. Mutta silti tuosta maksettiin (asustaa tietääkseni Italiassa nykyään) yli tuhat euroa.

Hulluja nuo keräilijät 

Tämä siis osittain varoituksena kaikille - omasta vanhasta lelulaatikosta saattaa nykyään löytyä aarteita.

ovalila:
Mulla alkaa pahenevissa määrin himoittaa tuollaisen Mikon mainitseman Subaru SVX:n keräily. Yksikin riittäisi

Eivät maksa enää tolkuttomia ja on kuitenkin tekniikkaa mitä pystyy itsekin kunnostamaan. Onneksi vielä on toistaiseksi löytynyt aina muita rahanreikiä ( ja todennäköisesti tulee löytymään ) ja talliin ei mahdu..... mutta aina silti tulee kurkattua eBay ja Craigslist että vieläkös niitä olisi.....

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Subaru-SVX-LSL-Coupe-2-Door-1992-Subaru-SVX-LSL-Coupe-2-Door-3-3L-/321003084963?pt=US_Cars_Trucks&hash=item4abd465ca3

mikkoluo:
^The future classic. Toiminnan mittakaavassa eroja meillä  mutta tuollaisen tuominen Suomeen voisi olla kulttuuritekoon verrattavissa.

ovalila:

^The future classic. Toiminnan mittakaavassa eroja meillä  mutta tuollaisen tuominen Suomeen voisi olla kulttuuritekoon verrattavissa.

Joo niin on eroja, en oo saanu vielä aikaiseksi mitään muuta kuin haikailua 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page