Afcad 2 till Bromma flygplats?!

(1/2) > >>

kapten_joel:
Hej jag undrar om någon har en AF2 till ESSB/Swedlflight. Som det ser ut nu så är det helt fel bolag parkerade på ESSB, och dessutom så när flygplanen ska taxa ut så sker det via gräset, och de startar oftast från gräset, alltså inte på RWY. Jag använder mig av en AF2 av geniX.

Har Ni förslag?

Jag visste inte hur jag skulle klippa in en bild, men jag har en bild om så önskas. Jag provade att klicka på IMG men då stod det bara (img) eller liknande?!

[img][/img]

Ha det fint!

M.v.h.

//Joel

kapten_joel:
...Ok, så nu har jag rättat till att de iaf. Taxar rätt, men hur sjutton begränsar jag vilka flygbolag som kan stå på Bromma?, kan jag öppna SWF_AF2, med Afcad programmet, eller ?

Beskriv gärna för mig, stort tack!

M.v.h.

//Joel

andm31:

...Ok, så nu har jag rättat till att de iaf. Taxar rätt, men hur sjutton begränsar jag vilka flygbolag som kan stå på Bromma?, kan jag öppna SWF_AF2, med Afcad programmet, eller ?

Beskriv gärna för mig, stort tack!

M.v.h.

//Joel

Oh du skulle inte kunna skicka den filen till mig också, retar mig också på att allt är fel i den afcaden jag har.

kapten_joel:
Absolut, skicka PM så hör jag av mig innom ett par dagar. Jag har rätat ut problemen så nu taxar dom rätt. Vidare så vill jag bara veta hur sjutton jag ska få rätt på att bolagen inte är av typerna Airbus och Boeing?!

Som sagt, PMa mig så fixar vi det.

Ha det fint!

M.v.h.

//Joel

Swesim:

Absolut, skicka PM så hör jag av mig innom ett par dagar. Jag har rätat ut problemen så nu taxar dom rätt. Vidare så vill jag bara veta hur sjutton jag ska få rätt på att bolagen inte är av typerna Airbus och Boeing?!

Som sagt, PMa mig så fixar vi det.

Ha det fint!

M.v.h.

//Joel

Har du Boeing och Airbus-flyg på Bromma? Ska du få rätt bolag på rätt plats så måste du ändra det i AFCAD. Jag har en af2 till Bromma, dock till Ubbe Nilssons sceneri.

Navigation

Up one level

Next page