EGKK-EFHK /E195 /VATSIM /16 Kuvaa

(1/2) > >>

MS:
Ei ole tullut kuvia laiteltua sitten maailmankiertueeni, joten päätin tämän aamuiselta lennolta muutamat räpsyt ottaa talteen.

Eilen illalla lennettiin Lontooseen ja jätettiin Emppu standille kuusi (6). Ja sieltähän se löytyikin, yhtä kylmänä kuin ulkona vallitseva sää.


IRS:n suorittaessa omia tehtäviään, tutkaillaan lentoon liittyvää nippelitietoa lappuselta, joka löytyi ohjaamon oveen teipatusta kirjekuoresta. Hyvä on palvelu Gatwickilla!


Sää ei tosiaan lämmin ole, vaan ei se ole Helsingissäkään. Odotettavissa kuitenkin sulaa asfalttia myös Suomen päädyssä. Löpöä otetaan mukaan 8000 kiloa, toivottavasti riittää

Syötellään tietoja laatikkoon sillä välin kun matkustamohenkilökunta houkuttelee karjaa kyytiin muutaman sokeripalan kera. Kukapa nyt takaisin Suomeen haluaisi lokakuussa?


Ja kun kaikki oli jo valmista, niin matkustajat saivat vielä 10 minuuttia lisäaikaa olla kosketuksissa Brittein saariin, sillä jostain syystä GPU lopetti virran antamisen tyystin. Lopputuloksena nollattu FMC, sekä muutama virheilmoitus.


Liikennettä ei hirveästi ole, johtuen todennäköisesti ajankohdasta (0930Z). Eräs Dassault Falcon silti eksyi viereiselle portille.


Portilta päästiin vaikeuksista huolimatta lähtemään muutaman minuutin etuajassa. Minuuttia myöhemmin oltaisiin jo jouduttu odottelemaan, sillä viereinen Falcon lähti heti meidän perään


Rullausreittimme ei kovin monimutkainen ole. Jopa halpalentoyhtiön pilotti saattaa löytää perille ilman ongelmia.


Siellä se VH-FAL kiukkuisena odottelee.


Lähtökenttämme sekä ilmaan kerennyt Dassault.


Kymppitonnissa vapautetaan matkustajat, sekä vaihdellaan ulkovalaistus välkkyvämpään. Ei ole overheadi ihan NGX-tasoa..


Urani ensimmäinen wing view -otos laskuvaiheesta. Ihan hyvä lisuri tuo F1View.


Lumesta ei ollut Helsingissä tietoakaan. Jospa sitä pikkuhiljaa tännekin päin saisi.


Ja hetken kuluttua löysimme itsemme portilta 18. A-Flight voisi varmaan tuoda tähänkin shottiin sitä jotain. Harmi että tukee vain FSX:ää.


Mitä tekevätkään lentoemot sen jälkeen, kun karja on saatu ulos? Ilmeisesti rentoutuvat bisnesluokan istuimilla.


Kone laitettiin kylmäksi odottelemaan piakkoin alkavaa seuraavaa lentoa.



Tällaista tänään. Kiitos ja kumarrus.

J Ahponen:
Kiva nähä muitakin VATSIM lentäjiä. Muutenkin hienot kuvat, erilainen yhtiö ja harvemmin nähty kone. Mukavaa

Niijoo ja muistahan tulla huomenna lentelemään EFHK:lle 20-23lt. Näkyis oleman TWR ja APP paikalla silloin 

B-7-5-7:
"Vaihdetaan ulkovalot välkkyvämpään."

MS:
Quote

"Vaihdetaan ulkovalot välkkyvämpään."


Landingit pois, strobet päälle.

Teemuxs:
Quote

Landingit pois, strobet päälle.


Strobethan laitetaan päälle kun siirrtytään kiitotielle (tai ylitetään kiitotietä) 

Navigation

Up one level

Next page