Lennonjohtajakoulutus IVAO

(1/1)

Oskari Pirttisalo:
Terve!

Ollaan nyt Kokkosen ja Ojasen kanssa oltu BIKFn tornissa, groundissa ja tutkassa ja kiinnostuin uudestaan lennonjohtajan hommista.
Minulla siis kaksi hopeatähteä ja 13h 25min lennonjohtajana edellisestä koulutuksesta.
Eräs nimeltämainitsematon aikanaan vei meikäläisen "kelpparit" koska parkkeerasin Oulusta tulleen Finskin airbussin väärälle portille... 
Olen pariinkin otteeseen laittanut IVAO Finlandille sähköpostia, mutta joku minulle joskus sanoikin, että se sähköposti ei aina toimi, siksi en ehkä ikinä ole saanut vastausta.
Nyt haluaisin aloittaa koulutuksen alusta tai ainakin käydä asiat nopsakkaan uudestaan läpi että pääsisin taas johtelemaan! 
Onnistuuko?

Samppu:
Mainittakoon tässä, että minulle on turha enää mailailla, vaikka nimeni vielä staffilistalta jostain syystä löytyykin. En ole enää vähään aikaan ollut mukana IVAO FI koulutustoiminnassa. 

Ottakaa yhteys koulutus(at)ivao.fi

Oskari Pirttisalo:
Näin teen

Pade:
Tähän vielä lisätään että mites kun on ollut treeniä pohjalla jo niin vaikuttaako jatkoon mitenkään?

Nikop:
Lähettäkää koulutuspyynnöt suoraan minun sähköpostiini (etunimi.sukunimi@ivao.aero). Koulutuspostissa on nyt viimeakoina ollut taas jotain häiriötä.

Navigation

Up one level