Aerosoft Airbus X Extended släppt!

(1/1)

Putte:
Tänkte bara meddela att denna pippin nu finns att köpa hos Aerosoft! 

http://en.shop.aerosoft.com/eshop.php?action=article_detail&s_supplier_aid=12065&s_design=DEFAULT&shopfilter_category=Flight+Simulation&s_language=english

ZmocE:
På tiden!
Håller på o laddar ner as we speak!
/Robin

thomashjelm:

Jag har testat den, flugit tre flighter från A till B. Det är en ganska trevlig maskin med lite problem. Den gör ungefär det som de har lovat att den ska. Den visuella modellen är grym, förutom att strobes och beacons är helt osynkade, väldigt o-airbussigt. Instrumenten är ok, men det finns en del buggar. Ändrar du routeingen riskerar du att den inte ändras visuellt på ND:n, maskinen flyger dock den nya routeingen. Kan vara lite svårt att hänga med. Panelen är snygg, instrumentgrafiken lite sämre.

Den flyger fint, fungerar ok med Airbussens power lever-lägen. Fuelmanagern vill ha alldeles för mycket bränsle med, ibland kanske det dubbla mot det egentliga behovet.

Den saknar många funktioner och är ungefär i samma liga som Quality Wings Avro, kanske lite mer robust. Men den är ljusår i från NGX:en och deras support, av vad jag har kunnat läsa, är kanske inte helt insatta i hur vare sig en flygmaskin eller FSX fungerar.

Hade de haft en refund policy hade jag rekommenderat ett köp.

/T

Navigation

Up one level