Voiko Suomessa, tai edes Helsingissä, elää "erilainen" ihminen?

<< < (5/12) > >>

tequila:

Minua on ihmetyttänyt yksi juttu tässä koko casessa: Miksi kyseinen nainen tulee kaksi vuotta maastamuuton jälkeen huutelemaan kuin pska maa Suomi on?

Häneltä näkyy syksyllä ilmestyneen aihetta käsittelevä kirja josta kukaan ei ole kuullutkaan mutta nytten monet uutisvälineet on ottaneet sen käsittelyynsä 

http://www.siltalapublishing.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=276:umayya-abu-h%20anna-multikulti&catid=4:tietokirjat&Itemid=6

AD:
Ja hölmöt sitä sitten ostamaan. Hyvä mainoskikka. Jos halvalla lähtee oisihan tuolle takan sytykkeenä varmaan käyttöä 

jhol:

Maassa maan tavalla.

En tiedä tarkoitatko sinä tällä rasismia vai et, mutta usein tämän voi kääntää "v*n työtön sosiaalipummi-neekeri, mene hittoon täältä elämästä meidän verovaroilla".

Minä en kaipaa "maan tavalla", minä kaipaan "maan lakien mukaan". Soittakoot muuta kuin hoosiannaa niin menen mieluummin heidän pileisiin!

Samoin ahistaa "vertailu"

Kertokaa minulle yksikin arabimaa, jossa ...

Kai nyt hyvät hyssykät meillä on oikeus ja velvollisuus käyttäytyä paremmin?

Tällä en missään tapauksessa puolustele Abu-Hannaa, sillä minusta hän on vain katkera siitä ettei saanut sitä yhtä jobia vaan sen sai huonommin koulutettu. Kas kummaa, poliittista suhmurointia on tapahtunut, voi kun ihme. Ei ole eka kerta eikä eka henkilö joka moista kokenut. Muutoinhan hän on saanut kaiken suurin piirtein tarjottimella.

Ari Simonen:
Legendaarinen Eilä Kännö teki yhden virheen: Päästi tämän Abu-Ämmän Suomeen.

karantan:
Kun tätä Apu-Ämmittelyä yms laadukkuutta seuraa, niin alkaa kyllä väkisinkin nähdä, että on tässä maassa jotain viallakin. Kuinka vaikeaa on suhtautua ihmisiin asiallisesti? Kantakapakan pöydässä kaveriporukassa voi sanoa suunnilleen mitä haluaa, mutta tuhansien käyttäjien julkisella keskustelupalstalla luulisi oleva hiukan itsesensuuria.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page