Majestic Software Dash 8-Q400

<< < (25/30) > >>

Kopjaak:
Hyvin se lentää kunhan metkut oppii. Yksi ehdottomia suosikkejani. Laskeutuminen vaatii tarkkuutta, mutta harjoittelu auttaa.

iwn:
Laskun vielä ymmärrän, mutta jos pitää tapella suoraan lentämisessä niin kyllä jossain on vikaa. Ei ainakaan ilmailuviranomainen tällaista konetyyppiä hyväksyisi.

Kopjaak:
Voi olla ohjaimien kalibroinnistakin kiinni. Jos ohjaimet ovat liian herkiksi säädetty, lentämisestä tulee kyllä helposti rauhatonta.

Lauri FIN918:
Quote

Laskun vielä ymmärrän, mutta jos pitää tapella suoraan lentämisessä niin kyllä jossain on vikaa. Ei ainakaan ilmailuviranomainen tällaista konetyyppiä hyväksyisi.


No nyt kuulostaa siltä, että sulla on senssit liian suurina. Jos katsot, kun RL pilotit lentää, niin DASH vaatii pieniä ohjausliikkeitä. Rotatointikin on kuin höyhentä vetäisi.

E: Myös sääohjelma voi tehdä liiansuuria turbulenssiefektejä.

pvjin:
Quote

Laskun vielä ymmärrän, mutta jos pitää tapella suoraan lentämisessä niin kyllä jossain on vikaa. Ei ainakaan ilmailuviranomainen tällaista konetyyppiä hyväksyisi.


"The Aircraft banks to the left

This is normal for a turboprop aircraft and is due to propwash hitting the tail fin. Use the rudder pedals to compensate for this effect on takeoff and landing, and the rudder trim in the other phases of flight. Please note that this effect diminishes as the airspeed increases. Refer to slip skid indicator on the PFD (two-section triangle at the top of the attitude ball) - try to align both sections."

Mahdatkos trimmata peräsintä? Ainakin tuo vasemmalle kallistuminen näyttää ihan kuuluvan asiaan.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page