Matkatavarat kateissa?

(1/1)

Ikemail:
Jokohan sitä nyt uskaltaisi lentää Heathrown kautta?

http://www.stara.fi/2013/01/16/trakdot-paljastaa-kadonneiden-matkatavaroiden-sijainnin/

hynkel:
Luonteelleni uskollisena kyseenalaistan vahvasti tuon laitteen toiminnan sen automaattisen sammumisen suhteen: "Laite tunnistaa automaattisesti, kun sitä mukanaan kantava lentokone nousee ilmaan, jolloin se sammuu säästääkseen virtaa ja koska lennon aikana ei saa käyttää elektronisia laitteita."

Ongelma on se, että elektronisia laitteita ei saa olla käynnissä käytännössä edes enää siinä vaiheessa, kun kone on kiitotiellä, jos katsotaan, mitä lentoyhtiöt yleensä määräyksissään vaativat. En ota kantaa siihen, voiko ruumassa, avioniikkatilan vieressä oleva TrakDot aiheuttaa ongelmia, mutta määräysten mukaan se ei saa siellä olla päällä. Nettisivut väittää tuon olevan "FAA Compliant" ja se on näemmä sentään ymmärretty toteuttaa AA-paristoilla litiumakkujen sijaan. Tietysti, jos se "sammuu" aina tärinästä tai liikkeestä, niin sitten ongelmaa ei taida olla.

Juha:
Pariisissa hukkuisi kamat varmasti vaikka olisi mitä jäljittimiä...

ovalila:
Quote

Pariisissa hukkuisi kamat varmasti vaikka olisi mitä jäljittimiä...


Elä elä..... Todistettavasti oon yhden kerran tullu CDG vaihdosta läpi matkatavarat mukana. Toiste en kyllä taidakaan uskaltaa enää mennä..... 


dera:
Pariisiahan itämafia nykyisin käyttää ruumiiden hävittämiseen. Laittavat normaalisti ruumaan, ja kukaan ei koskaan ikinä näe tuota laukkua missään.

Navigation

Up one level