OpusFSX (myös PREPAR3D:lle)

<< < (17/22) > >>

Joona:
Mistähän johtuu, että tuulet on jatkuvasti n. 40-60 astetta sivussa? Nyt on 191/38 ja pitäisi olla PFPX:n mukaan 247/35. Koko päivän tehnyt tätä. En tiedä onko aikaisemmin ollut, kun vasta asensin softan. Myös helvetinmoista overspeediä heitti äsken tuulipäivityksen yhteydessä.

compjpu:
Kuulostaa "normaalilta" toiminnalta Opuksessa. Stabilisaatiot voivat aiheuttaa sen, että tuulet FSX:n sisällä eivät ole synkassa muiden softien kanssa.

Nuo jatkuvat Overspeedit johtuivat minulla REX Latituden, FS Flight Keeperin, AirHauler:n tai AivlaSoft EFB:n käytöstä. Opus ei siedä sitä, jos jokin muu softa kuormittaa FSX:ää. Itse jouduin näistä syistä luopumaan Opuksesta.

Tuulista on kuitenkin pitkät "sticky/pinned" topicit flight1:n Opuksen foorumilla. Sieltä voi apu löytyä, jos eivät olleet jo entuudestaan tuttuja.

erese:
OpusFSX versio 3.34.0 julkaistu

http://www.simforums.com/forums/announcements_topic42608_page7.html

Pade:
Tietääkö joku että onko tämä normaalia vai mikä on kun koko lennon ajan näyttävät tuulet olevat täysin samat? Kun sään päivittää ei tuulet vaihdu ja kohta 3h ollut täysin samat.

Hexteri:

Tietääkö joku että onko tämä normaalia vai mikä on kun koko lennon ajan näyttävät tuulet olevat täysin samat? Kun sään päivittää ei tuulet vaihdu ja kohta 3h ollut täysin samat.

Mulla teki samaa, kunnes täppäsin Weather-valikosta 'Adjust Options Automatically' pois ja Weather Download Options-valikosta 'Download GRIB Forecast Data' päälle. Voi olla että olet näin jo tehnyt, mutta mulla se auttoi kummasti! Nyt pinnoilla tulee todellakin samalla lailla kun esim. PFPX kertoo.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page