Keskustelua liikenteestä

<< < (2001/3033) > >>

kille:
Quote

Niin siinä kommentissa lukee. Ilmeisesti täytyy kirjoittaa asiat selkokielisinä, onhan meistä joka toinen keskimääräistä hitaampi.


Kirjoita ihmeessä! Hetken aikaa luulin että tavoistasi poiketen kirjoitat jotakin järkevää ja perusteltuakin, mutta lopetitkin onneksi hyvissä ajoin. Ettei roolit mene sekaisin.

kille:
Quote

Tulihan noita muutama (~100) työn puolesta aikoinaan luetuksi...  mutta esittämistäni seikoista tämä onnettomuus aiheutui, turha sitä on kaunistella nettikeskustelussakaan.


Jep, inhimillisestä tekijästä. Eipä siinä mitään kaunistelua tarvita. Sanotaan nyt vielä kerran siinä toivossa että se menisi jakeluun, että merkitystä on sillä mitä tehdään sen inhimillisen tekijän seurausten minimoimiseksi. Vinkki: se ei ole "no laitetaan niille kuskeille järkeä päähän"

PeteL:
Tuo valistusvideo on aika onneton, tyhmempi ei edes ymmärrä että mitä siinä valistetaan.

Mutta kommentti on hyvä:

"- Luupäät, joihin ei mikään pure, ovat toivoton ryhmä. Heihin puree vain se, että ajaminen estetään."

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2010/11/1230504/liikenteen-luupaita-ei-valistuskaan-auta

fishu:
Kuinkakohan suuri osa nuorten kuolemista selittyy sillä, että ajavat kymmentä vuotta vanhemmilla autoilla, heikommalla varustuksella ja ajotaidolla kuin vanhemmat tyypit? Kyllähän siinä elämän ja kuoleman välinen raja siirtyy hyvin paljon 90-luvun autosta 2000-luvun autoon verrattuna, varsinkin jos vielä renkaatkin on iältään eri tasolta.

jari58:
Quote

Jep, inhimillisestä tekijästä. Eipä siinä mitään kaunistelua tarvita. Sanotaan nyt vielä kerran siinä toivossa että se menisi jakeluun, että merkitystä on sillä mitä tehdään sen inhimillisen tekijän seurausten minimoimiseksi. Vinkki: se ei ole "no laitetaan niille kuskeille järkeä päähän"



Keskustelupalstahan tämä on, ja keskustelua ei synny jos kaikki olisivat samaa mieltä kaikesta. Suomessa on enemmän joojoo-miehiä kuin EU määrää. Varoitinsysteemejä on, mutta ne eivät ole pakollisia. Vaikka olisivatkin, niin ne voi ohittaa tai kuitata. Muistan tapauksen Vesijärveltä kun vanha hinaaja oli uponnut. Kansirakenteet olivat pinnan yläpuolella, ja paikalle tuli nosturi joka alkoi nostaa hinaajaa. Nosturin ohjaamossa alkoi huutaa summeri, joka varoittaa että puomiin kohdistuu liian suuri paino. Kuski kuittasi summerin pois mutisten että "Prkl, toikin tossa rääkyy". Nousihan se sieltä eikä vahinkoa sattunut, mutta, mutta...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page