Keskustelua liikenteestä

<< < (2065/3033) > >>

ilmailukärpänen:
Quote

Vaan jos se kerta lähtee pois niin sittenhän sillä ei varmaankaan montaa puskurissaroikkujaa saa karkoitettua..


Tuohan vieläpä eristää paremmin ja voi jopa alentaa sisämelua 

niksu99:
Tämä kaveri on keksinyt miten stadissa pääsee etenemään 

susiluoto:
Tuohonkin löytyy vielä poikkeus jota nuo lakiviisaat tuossa eivät huomanneet.

Sami Aaltonen:
Quote

Sami osaa varmaan vastata tähän seuraavaan kysymykseen kun työkseen noita busseja ajaa.
Turunväylällä Helsinkiin päin mennessä Kehä 1 Leppävaaran liittymän jälkeen on bussikaista siis se aivan oikeanpuoleinen kaista ja se jatkuu aivan Turunväylän päähän asti.
Monta kertaa, viimeksi tänään tuli bussi Leppävaaran liittymästä ja siirtyy suoraan siihen keskimmäiselle kaistalle eikä aja sitä bussikaistaa. Turunväylän päässä siinä missä alkaa 60:n rajoitus bussit siirtyykin sitten taas sinne bussikaistalle. Miksi ei voi ajaa siellä bussikaistalla kun kerran sellainen on, eikä näytä olevan väliä sillä onko ruuhka-aika vai ei.
Tietysti jos on kääntymässä Turunväylältä Munkkivuoren suuntaa niin sen ymmärtää että sieltä oikealta puolelta voi olla vaikea päästä vaihtamaan kaistaa aivan vasempaan laitaan ja siksi ajaa siinä keskikaistalla.


Jaa a, kaipa siinä jotain aikavoittoa koitetaan saada. Vaikea sanoa enempää, eri asia sitten saako siinä mitään aikavoittoa vai todellisuudessa.
Itse en linjaa tuola päin ajele liiemmin, joten paikan tiedän mutta enempää en sitten linjaa ajamisesta tässä kohtaa osaa sanoa.

tom_joke:
Quote

Tuohan vieläpä eristää paremmin ja voi jopa alentaa sisämelua 


Ei kannata ihmetellä näiden lumikasa-autojen ajajien, että miksi sisäikkunat huurtuu ja parhaimmassa tapauksessa alkaa homehtumaan kattopahvit yms. verhoilut. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page