FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
20.05.18, 10:15

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Keskustelua liikenteestä
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 522 523 [524] 525 526 ... 759 Reply Print
Author Topic: Keskustelua liikenteestä  (Read 1507847 times)
Sami Aaltonen
Former member
Re: Keskustelua liikenteestä
« Reply #10460 on: 24.12.10, 18:50 »

Sen verran voin kuitenkin sanoa, että tänä vuonna ostamaani ja siten nykyisin omistamaani automallia taidettiin rekisteröidä viime vuonna Suomessa n.20 kappaletta (tänä vuonna lienee myyjän mukaan samaa luokkaa), koko mallisarja huomioiden siis. Ja hintaakin lienee enemmän kuin pääkaupunkiseudun liikenteessä järkensä menettäneen bussikuskin parin vuoden yhteenlaskettu bruttoansio, ylitöineen päivineen....

...Pääkaupunkiseudun liikenteessä järkensä menettäneen bussikuskin parin vuoden yhteenlaskettu bruttoansio, ylitöineen päivineen?!
MITÄ helv****Ä?!

Mitäköhän tästä pitäs päätellä nyt?

Miten tämä liittyy aiheeseen?

Mitä yrität tällä kappaleella todistaa?

Mitä hlevettiä sinä oikeen yrität tässä päteä ja selittää?

Mistä sinä tiedät mitä minä tienaan?!
Vihjeeksi vaan;
***TTUAKO SE SULLE KUULUU.
Marko Ryynänen

Date Registered: 05.10.04

« Reply #10461 on: 24.12.10, 18:54 »

Heittäkää nyt hitto hiekkaa jo tielle ja rauhoittukaa edes jouluksi, aikuiset ihmiset.........  Wink

-make-
Arne Wallen

Date Registered: 23.08.06

« Reply #10462 on: 24.12.10, 18:57 »

Sähkömies paikalle, käämit palaa.

2f.1  Muistattehan Sir Thomas Sopwith.Olen lihaa syövä hetero, ja ylpeä siitä.
Rangerit kunniaan.
Sami Aaltonen
Former member
« Reply #10463 on: 24.12.10, 19:00 »

Heittäkää nyt hitto hiekkaa jo tielle ja rauhoittukaa edes jouluksi, aikuiset ihmiset.........  Wink

Joo kovasti tässä yritetään; mutta jotain tohon typerään lauseeseen/kappaleeseen oli pakko vastata.
Oli se viisasta tai ei.
Sami Vesala

Date Registered: 05.10.05

« Reply #10464 on: 24.12.10, 20:21 »

Joo kovasti tässä yritetään; mutta jotain tohon typerään lauseeseen/kappaleeseen oli pakko vastata.
Oli se viisasta tai ei.
Kaima ottaa nyt lasillisen kuumaa Glögiä nassuun ja antaa voorumin kirjotteluiden olla... Edes näin aaton ajaksi... Joten tuumasta toimeen ja lasi kouraan ->
Näillä aatoksilla hyvät joulut kaikille teille, otetaan rauhassa se joulun liikenne eikä ressata...  thmbup
Petri Koivisto

Date Registered: 21.07.04

« Reply #10465 on: 24.12.10, 20:35 »

Yks asia mikä muuten ärsyttää ihan hlvetisti tuolla liikenteessä niiden kaikenmaailman idioottien ja törttöilijöiden lisäksi ovat nuo stnan haisevat kivikautiset museopaskaläjät. Siis hyi vttu siinä on hengenlähtö lähellä kun tuollaisen taakse joutuu. Vaikka miten pitää turvaväliä niin silti se karsea haju vaan tulee sinne omaankin ohjaamoon. Tollaset autot pitäis kieltää jossain laissa. Nehän ne niitä pahimpia saastuttajiakin on. Puhutaan siis jostain 15-25 vuotta vanhoista romuista.
Mikko86
Former member
« Reply #10466 on: 24.12.10, 20:39 »

Puhutaan siis jostain 15-25 vuotta vanhoista romuista.
Siis mun auto pitäis kieltää oikeen lailla, heh! Ja MClaren f1 thmbup
Petri Koivisto

« Reply #10467 on: 24.12.10, 20:52 »

Siis mun auto pitäis kieltää oikeen lailla, heh! Ja MClaren f1 thmbup
Hmm... ootahan kun lasken monta McLaren F1:tä olen nähnyt tässä viimeisen 20 vuoden aikana Suomessa...

Kyllä jokainen tajuaa mitä tarkoitin. Jos ei tajua niin harmi. Olen siis pahoillani sinun puolestasi thmbdn

Tässä vielä sinulle esimerkki tuollaisista ko. pommeista:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/33/1985_Toyota_Corolla_(AE80)_sedan_01.jpg

EI mielestäni hirveästi muistuta Mäklaarenia...
Arne Wallen

« Reply #10468 on: 24.12.10, 20:57 »

Hmm... ootahan kun lasken monta McLaren F1:tä olen nähnyt tässä viimeisen 20 vuoden aikana Suomessa...

Kyllä jokainen tajuaa mitä tarkoitin. Jos ei tajua niin harmi. Olen siis pahoillani sinun puolestasi thmbdn

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/33/1985_Toyota_Corolla_(AE80)_sedan_01.jpg

Mites jos sinä varakkaana miehenä hommaisit auton jossa on jonkinlainen suodatin tuolle sisään tulevalle ilmalle, on Toyota mallistossa sellaisia, yritäppä etsiä.

Rangerit kunniaan.
Mikko86
Former member
« Reply #10469 on: 24.12.10, 21:01 »

No mulle se on yks ja sama mitenkä autot käryttää jos ne läpäisee kaikki katsastukset ym lain pykälät. Se on päättäjien käsissä, joten kehottaisin sinun hankkimaan SA.intin nassen varusteeksi hanskalokeroon välttääksesi tulevat hengenahdistukset Grin
Petri Koivisto

« Reply #10470 on: 24.12.10, 21:09 »

kehottaisin sinun hankkimaan SA.intin nassen varusteeksi hanskalokeroon välttääksesi tulevat hengenahdistukset Grin
Helpommalla pääsee kun menee noista pommeista ohi Cool

Turha ainakaan kenenkään valittaa mistään ilmansaasteista niin kauan kun tollasia romukasoja on liikenteessä...
Arne Wallen

« Reply #10471 on: 24.12.10, 21:12 »

Kiilamainen koppa, ahdas istuttava viidelle, useimmiten muriseva soundi, ei kaukaa haettu tuo makjotain.

Rangerit kunniaan.
Petri Koivisto

« Reply #10472 on: 24.12.10, 21:22 »

Kiilamainen koppa, ahdas istuttava viidelle, useimmiten muriseva soundi, ei kaukaa haettu tuo makjotain.
Corollasta en tiedä, mutta tuo McLaren on ainakin ahdas viidelle, kun siinä on vaan 3 paikkaa Cheesy
Juha-Matti Hakala

Date Registered: 22.05.08

« Reply #10473 on: 24.12.10, 21:42 »

Tikkurilan jenkki.

Lee Wulff is my co-pilot
Matti H. Virtanen

Date Registered: 22.06.07

« Reply #10474 on: 25.12.10, 10:33 »

...Pääkaupunkiseudun liikenteessä järkensä menettäneen bussikuskin parin vuoden yhteenlaskettu bruttoansio, ylitöineen päivineen?!
MITÄ helv****Ä?!

Mitäköhän tästä pitäs päätellä nyt?

Miten tämä liittyy aiheeseen?

Mitä yrität tällä kappaleella todistaa?

Mitä hlevettiä sinä oikeen yrität tässä päteä ja selittää?

Mistä sinä tiedät mitä minä tienaan?!
Vihjeeksi vaan;
***TTUAKO SE SULLE KUULUU.
Heh, Aaltoselta paloi taas vaihteeksi käpy. Ei siis mitään uutta valtakunnassa. laugh

Rauhallista Joulun jatkoa itse kullekin. thmbup
Sami Vesala

Date Registered: 05.10.05

« Reply #10475 on: 25.12.10, 15:23 »

Puhutaan siis jostain 15-25 vuotta vanhoista romuista.
Jaa että meikäläisenkin rapea ranskalainen pitäisi lailla kieltää.  Cool
Tatu Koiranen

Date Registered: 10.04.07

« Reply #10476 on: 25.12.10, 18:03 »

Yks asia mikä muuten ärsyttää ihan hlvetisti tuolla liikenteessä niiden kaikenmaailman idioottien ja törttöilijöiden lisäksi ovat nuo stnan haisevat kivikautiset museopaskaläjät. Siis hyi vttu siinä on hengenlähtö lähellä kun tuollaisen taakse joutuu. Vaikka miten pitää turvaväliä niin silti se karsea haju vaan tulee sinne omaankin ohjaamoon. Tollaset autot pitäis kieltää jossain laissa. Nehän ne niitä pahimpia saastuttajiakin on. Puhutaan siis jostain 15-25 vuotta vanhoista romuista.

Se sun "museopaskaläjän" ominainen haju on rikkivety ja se tulee katalysaattorista, ihan riippumatta auton iästä*, jos seossuhde ei ole kohdallaan - ja milloinka se ei sitten ole kohdallaan? No esimerkiksi silloin, kun lambda-anturi on sökö.

* vanhoista autoista, joissa ei ole KATia, sitä ei tule, vaikka seos olis perseellään -> on siis kiellettävä uudet autot ja sallittava ajelu vain vanhoilla katalysaattorittomilla romuilla, ettei petrin nenää kirvele.

0503277581 - tatu at koiranen piste fi
Olle Sälgmark

Date Registered: 12.06.07

« Reply #10477 on: 25.12.10, 19:26 »

Mulla on ainakin Linkolnissa katti,kaksikin.

Ja kaasari,eika haise vaikka bensaa menee amparillinen tuokiossa.   Grin

En tiennytkaan etta haju johtuu siita etta anturi hajalla ja seokset perseessa.

salgmark miuku telia.com
Orvo Välilä

Date Registered: 24.10.05

« Reply #10478 on: 25.12.10, 19:56 »

Mulla on ainakin Linkolnissa katti,kaksikin.

Ja kaasari,eika haise vaikka bensaa menee amparillinen tuokiossa.   Grin

En tiennytkaan etta haju johtuu siita etta anturi hajalla ja seokset perseessa.

Kyl sen rikkivedyn hajun saa aikaan uudemmallakin autolla kun vähän aikaa polkee kuin tulpatonta mopoa. Vaihtelevilla / suurilla kuormituksilla seos väistämättä sen verran heilahtaa että just tuo mädän kananmunan käry alkaa leijailla perässä ajavan sieraimiin....

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Arguing with a pilot is like wrestling with a pig in the mud. After a while you begin to think the pig likes it.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Arne Wallen

« Reply #10479 on: 25.12.10, 20:06 »

Jaa Olle pitää kahta kissaa mukana, voi kun tuo lyijjjy vielä olis sallittua pentsiinissä, siinä sitä tunnelmaa oli. Tuo Toyota maklaareni toimi hulvattoman hyvin sillä, muistaakseni RenAult 8 malliseen mahtui 7 immeistä kuten Mikko sanoisi, ei tosin ollu aina tarkkoja bussikuskeja mukana.Nooh ainahan sitä on korjaamisen varaa.
Onhan nuita marginaaliautoja aina tehty ja joku niillä ajellukkin, minäkin kakstahti saabeja, lyhyellä ja pitkällä nokalla, tuo kolmella kaasarilla varustettu oli jännä, vaati keskittymistä säätäjältä.Joku lampaankiinni on ihan lelu siihen verrattuna.

Rangerit kunniaan.
Pages: 1 ... 522 523 [524] 525 526 ... 759 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1