FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
23.08.17, 23:12

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Keskustelua liikenteestä
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 523 524 [525] 526 527 ... 759 Reply Print
Author Topic: Keskustelua liikenteestä  (Read 1468458 times)
Sami Aaltonen
Former member
Re: Keskustelua liikenteestä
« Reply #10480 on: 25.12.10, 20:25 »

Heh, Aaltoselta paloi taas vaihteeksi käpy. Ei siis mitään uutta valtakunnassa. laugh

Rauhallista Joulun jatkoa itse kullekin. thmbup

Älä nyt ala selittämään yhtään mitään paskaa tähän.
Vastaa ensitöiksesi noihin kysymyksiin jos haluat jotain selittää.
fishu
Former member
« Reply #10481 on: 25.12.10, 20:29 »

Jos nyt unohdettais se asia, kerran on jouluki. Jatketaan toisella asialla.
Sami Aaltonen
Former member
« Reply #10482 on: 25.12.10, 20:44 »

Jos nyt unohdettais se asia, kerran on jouluki. Jatketaan toisella asialla.

No kai se on pakko unohtaa tämän Foorumin ja liikennetopikin takia. Pistää vaan vituttamaan vaan tuo tyyli.

Ensiksi haukuttaan järkensä menettäneeksi bussikuskiksi, sen jälkeen selitetään monen lauseen voimalla, että ajaa kalliimalla autolla mitä uskoo minun tienaavan vuodessa ja sen jälkeen ei vastaa kysymyksiin kun niitä esittää.

Mun puolesta tunkekoot tuon kirjoittamansa kappaleen hanuriinsa poikittain, ettei mikään tule enää koskaan ulos sieltä.
Moista paskaa jaksa kukaan lukea. Jos tollasen paskan kirjottamisesta jotain lisäarvoa elämälleen ja itselleen saa, niin siitä vaan, omapa on ongelmansa.
Mutta aika helv**** alhasta pskan jauhantaa tuo kirjotus oli, mihin koitin kysymyksilläni vastauksia saada.
Eikä tällä kirjottajalla ollut edes pokkaa niihin vastata kerralla kaikkiin neljään ilman tota turhanpäivästä lässyttämistä. Jotain helv**** hymiöitä vaan ja turhaa pskan jauhantaa kyllä irtoo.
Mun puolesta suksikoot kuuseen, jos ei ole parempaa sanottavaa. Kuin alentua noin alhaselle typerälle pentutasolle näissä vastauksissa.

Jukka Siirilä

Date Registered: 17.04.02

« Reply #10483 on: 25.12.10, 20:48 »

Kuin alentua noin alhaselle typerälle pentutasolle näissä vastauksissa.

Onneksi sinä sentään jaksat alentua. Pysyy sama taso keskustelussa tästä eteenpäinkin.

-JukSii-
Sami Aaltonen
Former member
« Reply #10484 on: 25.12.10, 20:53 »

Onneksi sinä sentään jaksat alentua. Pysyy sama taso keskustelussa tästä eteenpäinkin.

Ainiin, minähän se taas tässä syyllinen olen, se isoin syyllinen. TOTTAKAI JOO.

Koskaan en toisia kirjottajia täällä halua julkisesti lähteä näissä kirjotuksissa haukkumaan niillä tavoilla, joilla minua on haukuttu.
Minua voi kyllä haukkua miten paljon vaan näköjään, saadaan vielä toisten tukikin sille. Idioottiksi ja järkensämenettäneeksi ja köyhäksikin kun on joillain varaa ajaa minun vuositulojeni vertaista autoa. Mutta sitten kun sanon vastaan, niin minä olen se pahin syyllinen. Ihan kaikkea paskaa en jaksa täällä sanomatta niellä, vaikka paljon olen sitä tehnyt.
Anteeksi sitten vaan niin paljon, Herrat!
« Last Edit: 25.12.10, 21:07 by Sami Aaltonen »
Petri Koivisto

Date Registered: 21.07.04

« Reply #10485 on: 25.12.10, 21:21 »

Anteeksi sitten vaan niin paljon, Herrat!
Älä Sami ota kaikkea niin tosissaan! Helppohan täällä foorumilla kaikkien on päteä ja huudella mitä sattuu. En tiedä, mutta osa voi huudella tuota paskaa ihan kiusallaankin sen takia kun kaikki tietää, että kiihdyt nollasta sataan nopeammin kuin se "Mäklaareni" ja sekös vasta hauskaa (joidenkin mielestä) onkin, kun saa toisen kiihtymään. Tongue

Edelleen muistutan, että sinäkin kauan täällä pyörineenä tiedät mikä tämä meininki täällä on, eikä se siitä taida muuttua miksikään. Modet ei ota mitään kantaa tuohon haukkumiseen yms. vaan ovat jopa sen puolella periaattella että "kun leikin aloitat, kestät leikin loppuun" Tongue

Ja tiedäthän myös sen, että tietyt henkilöt yrittävät "savustaa" tiettyjä henkilöitä pois täältä tuolla "kiusaamisella". Ja joidenkin kohdalla ovat jopa onnistuneetkin. Annatko sinäkin periksi? Annatko heille sen ilon? Tongue Antaa hei koirien haukkua... ei ainakaan minua paljon hetkauta.
Sami Aaltonen
Former member
« Reply #10486 on: 25.12.10, 21:25 »

Joo mutta jotain rajaa, jos jotain haukut täällä niin laittakoot sitten ees perustelut perään millä perustella ne haukut.
SE, että selittää viiden eri lauseen voimalla ajavansa jotain 20kappaleen erikois autoa, joka maksaa enemmän kun mun oletettut vuositulot yhteensä; on kyllä sellasta paskaa, että sen voi tunkea ihan oikeasti sinne hanuriin poikittain.
Mitä ***tun merkistystä sillä asialla on tässä topikiss?!
Niihin kysymyksiinkään en vastauksia saanut mtä kysyin.

Jotain rajaa sentään pitäs olla mitä tänne kirjottaa toisista. Varmasti tuntuu niin helv**** upealta ajaa tollasta laitetta, että pitää oikeen erikseen vääntämällä kääntää ja mainita se täällä eritoten; yks helv**** lysty se mulle on. Mutta ei mun tartte nielemättä tätä paskaa sentään sietää. Tolla vittuilevalla tyylillä etenkään kirjoitettuna.

Tiedän, että leikkiin oon ryhtynyt, mutta kai täällä saa puolustautua sentään?!
Sanokoot modet mitä sanoo, ykslysti; mutta tollasta vuositulopaskaa en ala nielemään. Suksikoot kuuseen, jos tollasella pitää päteä.

Mitä F1:seen tulee; itseppähän olen maineeni asiasta luonut. Jos joku haluaa siitä vitsiä vääntää niin siitä vaan. Ei se mua haittaa, jos siitä on kiva vitsiä tehdä. Minä en toisten keräilyharrastuksia ole täällä morkkaillut, en yksinkertaisesti kehtaa ilkkumalla ilkkua, kun jokaisella on omat juttunsa. Mutta jos joku siitä iloa saa, että voi mulle noita F1 hihihi kommentteja osotella, niin ole hyvä vaan. Sinäänsä ei kiinnosta pätkän vttua toisten mielipiteet asiasta.
« Last Edit: 25.12.10, 21:32 by Sami Aaltonen »
Petri Koivisto

« Reply #10487 on: 25.12.10, 21:28 »

SE, että selittää viiden eri lauseen voimalla ajavansa jotain 20kappaleen erikois autoa, joka maksaa enemmän kun mun oletettut vuositulot yhteensä; on kyllä sellasta paskaa, että sen voi tunkea ihan oikeasti sinne hanuriin poikittain.
Jotain rajaa sentään pitäs olal mitä tänne kirjottaa toisista. Varmasti tuntuu niin helv**** upealta ajaa tollasta laitetta, että pitää oikeen erikseen vääntämällä kääntää ja mainita se täällä; mutta ei mun tartte nielemättä noita sietää.
No onko sillä jotain seksuaalista merkitystä millä joku ajaa? Ajakoot minun puolesta vaikka hevosvaunuilla. Ja luuletko, että ko. henkilöllä on mitään hajua sinun vuosituloista? Joten kannattaako sitäkään ottaa niin itteensä? Huh

Lainalla saa ja hevosella pääsee Grin Sitä paitsi kuten edellisessä viestissäni sanoin, täällä virtuaalimaailmassa voi kuka tahansa huudella mitä tahansa ja missä asiassa tahansa. Tongue
« Last Edit: 25.12.10, 21:34 by Petri Koivisto »
Sami Aaltonen
Former member
« Reply #10488 on: 25.12.10, 21:37 »

No onko sillä jotain seksuaalista merkitystä millä joku ajaa? Ajakoot minun puolesta vaikka hevosvaunuilla. Ja luuletko, että ko. henkilöllä on mitään hajua sinun vuosituloista? Joten kannattaako sitäkään ottaa niin itteensä? Huh

Lainalla saa ja hevosella pääsee Grin Sitä paitsi kuten edellisessä viestissäni sanoin, täällä virtuaalimaailmassa voi kuka tahansa huudella mitä tahansa. Tongue

Ei näemmä kannattanut ottaa, ****ttaa vaan tuo tapa millä nuo asiat kirjotetaan mulle. Ihan turha ihmetellä, jos mulla menee kuppinurin tollasesta selittämisestä mihin alunperin kommentoin. Helppohan se on sitten kuitata toisen kommentti jollain helv**** hammashymiöllä ja sanoa, että jouluja vaan. Tosi......upeeta.
Mulla ei olisi yksinkertasesti pokkaa kirjottaa kellekkään täällä noin. Tietäisin automaattisesti siitä koituvan sanomista.

Ja nyt kun puolustauduin sitten ja sanoin suoraan mitä mieltä olen, siitäkin saan pskaa niskaan. Haukkujaa puolustetaan ja mun niskaan heitetään syyt. Näinhän se menee.
Matti H. Virtanen

Date Registered: 22.06.07

« Reply #10489 on: 25.12.10, 22:11 »

kalliimalla autolla mitä uskoo minun tienaavan vuodessa ja sen jälkeen ei vastaa kysymyksiin kun niitä esittää.
Ei vaan kahdessa, tai todnäk. jopa kolmessa. Sun kysymyksiis vastaaminen on ihan tyhjän kanssa, vauhkoonnut pelkästään enemmän.
Mun puolesta tunkekoot tuon kirjoittamansa kappaleen hanuriinsa poikittain, ettei mikään tule enää koskaan ulos sieltä.

Sen verran slimmiä tekstiä että uppoaa kaitasempaankin hanuriin. Sen sijaa sinä voit tunkea (fyysisen ja henkisen) itsesi kokonaan omaasi ja se saattaakin olla isompi operaatio. Tosin jos on kovin persaukinen niin aukko lienee valmiiksi joustava.

Moista paskaa jaksa kukaan lukea. Jos tollasen paskan kirjottamisesta jotain lisäarvoa elämälleen ja itselleen saa, niin siitä vaan, omapa  on ongelmansa.
Älä sitten lue. Ainiin mutta kun et osaa olla lukematta, tai ainakaan noteeraamatta. Mulle ei kyllä ole tuosta mitään lisäarvoa, kunhan joulun pyhinä aikaani kulutan kun on muuten vähän tekemistä. Kaltaistasi spedeä on kiva vähän kiusata kun tietää, että kuppi menee totaalisesti nurin heti kun joku vähän pistää kapuloita rattaisiin. Olet säälittävä.
« Last Edit: 25.12.10, 22:27 by Matti H. Virtanen »
Matti H. Virtanen

« Reply #10490 on: 25.12.10, 22:23 »

Jotain rajaa sentään pitäs olla mitä tänne kirjottaa toisista. Varmasti tuntuu niin helv**** upealta ajaa tollasta laitetta, että pitää oikeen erikseen vääntämällä kääntää ja mainita se täällä eritoten; yks helv**** lysty se mulle on.
Maailmassa on paljon hienompia autoja kuin omani. Todella paljon hienompia. En ole tähän mennessä pitänyt sitä minään kehuskelun aiheena, muuten varmaan "autokuvia" topikki olisi siitä kuvia pullollaan, eikö? Mulla oli asiassa omasta mielestäni ihan pointti, eli se, että kalliihkosta autosta (ja itseasiassa mistä hyvänsä kulkineesta joka on "kovalla rahalla" hankittu) saa ja kannattaa pitää huolta ihan itsensä vuoksi. Sitä on niin ***tun turha Sami Aaltosen hämmästellä ja vähätellä jos joku haluaa niitä hiusnaarmuja välttää. Jos joku putsaa lumet autonsa päältä lehtipuhaltimella niin sinä olet ehkä viimeinen henkilö jolla sitä on varaa arvostella, niin intohimoisesti tunnut autoihin suhtautuvan. Hinkkaa se Toitsus sillä harjalla vaikka puhki. Se ei liene edes vaikeaa kun pellit on sen verran ohuet. Mutta älä arvostele muita jos joku haluaa pitää autonsa maalipinnan mahdollisimman hyvässä kunnossa. Oikeesti, harva ajattelee ensimmäiseksi jälleenmyyntiä kun uuden auto ostaa. Se ostetaan itselle eikä tulevaisuuden vaihtoautokauppiaalle. Ja se voi olla tärkeä vaikkei olisi ihan Mäklämpörtsiini. Toisaalta se voi olla muutakin kuin kehonsiirtoväline, omistajalleen ainakin.
Lainalla saa ja hevosella pääsee
Jos viittasit minun aiempaan tekstiini niin voin kertoa, että yhtään autoa en lainarahalla ole ostanut, enkä osta. On tuo sen verran huono sijoitus. Jos ei pankkitilin saldo riitä niin katselen halvempia.
« Last Edit: 25.12.10, 22:40 by Matti H. Virtanen »
Petri Koivisto

« Reply #10491 on: 25.12.10, 22:40 »

Jos viittasit minun aiempaan tekstiini niin voin kertoa, että yhtään autoa en lainarahalla ole ostanut, enkä osta. On tuo sen verran huono sijoitus. Jos ei pankkitilin saldo riitä niin katselen halvempia.
Ei (ainakaan) minua kiinnosta millä olet tuon super-autosi maksanut, mutta se kiinnostaisi, että mikähän ko. auto mahtaa olla, kun noin pitää mehustella ja leveillä. Cool Saa olla jotain todella erikoista, ainakin puheistasi päätellen.

Vaikka et pidä autoasi juuri minään, niin kerro ihmeessä mikä auto se on, ja laita vaikka kuvia tuonne mainitsemaasi autoketjuun jos millään tohdit Cool
Mikko Suomela

Date Registered: 21.04.06

« Reply #10492 on: 25.12.10, 22:50 »

Eikös se joku Porsche ollut vai erehdyinkö henkilöstä? Huh Erittäin mielenkiintoista keskustelua... Roll Eyes

Killerhangar
Petri Koivisto

« Reply #10493 on: 25.12.10, 22:52 »

Eikös se joku Porsche ollut vai erehdyinkö henkilöstä? Huh Erittäin mielenkiintoista keskustelua... Roll Eyes
Pietarisella oli joku Porsse...
Matti H. Virtanen

« Reply #10494 on: 25.12.10, 22:53 »

Ei (ainakaan) minua kiinnosta millä olet tuon super-autosi maksanut, mutta se kiinnostaisi, että mikähän ko. auto mahtaa olla, kun noin pitää mehustella ja leveillä. Cool Saa olla jotain todella erikoista, ainakin puheistasi päätellen.

Vaikka et pidä autoasi juuri minään, niin kerro ihmeessä mikä auto se on, ja laita vaikka kuvia tuonne mainitsemaasi autoketjuun jos millään tohdit Cool
No voi ristus.

Juurihan sanoin ettei kysymyksessä ole mikään "superauto", enkä ole sanallakaan väittänyt, että olisi jotain todella erikoista.Sanoin, että maailmaasa on todella paljon hienompia autoja kuin omani. Pienemmän mallisarjan auto se on toki, ei tule Suomen teillä joka päivä vastaan toista samanmoista. Kuten sanoin, jos minun sillä pitäisi kehuskella niin olisin sen jo tehnyt näissä autotopikeissa aikaisemmin kun on sentään jo puoli vuotta kerinnyt olla ja näihin olen kirjoitellut asiasta ja sen vierestä aiemminkin. Mutta kun ei ole tarvetta kehuskella, toin asian esille pelkästään sen vuoksi, että saisin Aaltosen päähän sen faktan, ettei auton tarvitse olla Mäkki, Lambo tai joku historiallinen reliikki jotta siitä olisi oikeutettua pitää mahdollisimman hyvää huolta. Näemmä toiveeni pointtini perille menosta oli ihan turha.

Pietarisella oli joku Porsse...
Jep, niin on ja kuvien perusteella hieno Cayman onkin! Smiley Livenä en ole tainnut nähdä...
« Last Edit: 25.12.10, 22:57 by Matti H. Virtanen »
Petri Koivisto

« Reply #10495 on: 25.12.10, 23:10 »

No voi ristus.

Juurihan sanoin ettei kysymyksessä ole mikään "superauto", enkä ole sanallakaan väittänyt, että olisi jotain todella erikoista.Pienemmän mallisarjan auto toki, ei tule Suomen teillä joka päivä vastaan toista samanmoista. Kuten sanoin, jos minun sillä pitäisi kehuskella niin olisin sen jo tehnyt näissä autotopikeissa aikaisemmin kun on sentään jo puoli vuotta kerinnyt olla ja näihin olen kirjoitellut asiasta ja sen vierestä aiemminkin. Mutta kun ei ole tarvetta kehuskella, toin asian esille pelkästään sen vuoksi, että saisin Aaltosen päähän sen faktan, ettei auton tarvitse olla Mäkki, Lambo tai joku historiallinen reliikki jotta siitä olisi oikeutettua pitää mahdollisimman hyvää huolta. Näemmä toiveeni pointtini perille menosta oli ihan turha.
No on se näköjään vaikea kertoa tuo auton merkki ja malli.

Jos asiasi oli tuo, että auton ei tarvitse olla mikään noista, miten Aaltosen tulot tai sinun auton hinta liittyy mitenkään siihen? Huh Nojoo, samapa tuo. Eipä minua koko asia alunperin kiinnostanutkaan. Ainoa mikä tässä kiinnosti tietää, oli tuo autosi merkki, mihin en ilmeisesti vastausta saa Shocked

Sen verran voin kuitenkin sanoa, että tänä vuonna ostamaani ja siten nykyisin omistamaani automallia taidettiin rekisteröidä viime vuonna Suomessa n.20 kappaletta (tänä vuonna lienee myyjän mukaan samaa luokkaa), koko mallisarja huomioiden siis. Ja hintaakin lienee enemmän kuin pääkaupunkiseudun liikenteessä järkensä menettäneen bussikuskin parin vuoden yhteenlaskettu bruttoansio, ylitöineen päivineen....

Ei siis mitenkään sillä, että itselleni auto ei olisi tärkeä. Olen kyllä melko tarkka noista naarmuista(jotka näkyy ilman suurennuslasia ja muita värkkejä) sun muista "vaurioista", mutta en sentään niin friikki, etten uskaltaisi lumia putsata naarmujen pelossa... oli auto sitten mikä tahansa (kuitenkin uusi). Tongue
Matti H. Virtanen

« Reply #10496 on: 25.12.10, 23:28 »

Ei siis mitenkään sillä, että itselleni auto ei olisi tärkeä. Olen kyllä melko tarkka noista naarmuista(jotka näkyy ilman suurennuslasia ja muita värkkejä) sun muista "vaurioista", mutta en sentään niin friikki, etten uskaltaisi lumia putsata naarmujen pelossa... oli auto sitten mikä tahansa (kuitenkin uusi). Tongue
Mutta Petri hyvä, enhän minäkään sanonut etten niitä lumia putsaisi, ja vieläpä harjalla. Mainitsin vain harjojen aiheuttavan miltei väkisinkin hiusnaarmuja maali/lakkapintaan ja sanoin, että se ****ttaa vaikka itse sen valinnan olen tehnytkin. Mahdollisimman "autoystävälliset" työkalut siihen lumien putsaamiseen ovat kuitenkin enemmän kuin paikallaan. Mitä vähemmin harjan aiheuttamia hiusnaarmuja niin sen parempi, eikö?
Mikko J Virtanen

Date Registered: 30.03.06

« Reply #10497 on: 25.12.10, 23:32 »

Nyt kyllä meikäläistäkin alkoi kiinnostamaan, mikä tämä "epä-superauto" merkiltään ja malliltaan on :O Senverran alkaa Area51-salailutunnelmaa löytymään. Pidetään hulluja jännityksessä, hupiahan se on sekin.

Joona Väisänen

Date Registered: 27.10.01

« Reply #10498 on: 26.12.10, 09:20 »

Koskaan en toisia kirjottajia täällä halua julkisesti lähteä näissä kirjotuksissa haukkumaan niillä tavoilla, joilla minua on haukuttu.

Vaan kaikkia kanssa-autoilijoita haluat kyllä haukkua julkisesti täällä.
Joona Väisänen

Date Registered: 27.10.01

« Reply #10499 on: 26.12.10, 09:24 »

Ja luuletko, että ko. henkilöllä on mitään hajua sinun vuosituloista? Joten kannattaako sitäkään ottaa niin itteensä? Huh

Onhan TES julkinen ja kyllä noi tiedot nyt äkkiä saa kaivettua.. Ei stadin paikkurikuskin palkka nyt niin salainen ole. Veikkaisin 35000 - 40000e vuodessa bruttona max.
Pages: 1 ... 523 524 [525] 526 527 ... 759 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1