Keskustelua liikenteestä

<< < (2101/3033) > >>

juksii:

Ainiin, minähän se taas tässä syyllinen olen, se isoin syyllinen. TOTTAKAI JOO.

Olisi pitänyt taas arvata että et lue mitä kirjoitan vaan kuvittelet että mitä olen kirjoittanut. En kirjoittanut mitään noista asioista mitä viestissäsi oli.

Tuntuu jotenkin huvittavalta lukea meuhkaamisesi jälkeen että joku toinen alentuu pentutasolle vastauksissaan vaikka itse olet tykittänyt pentutasolla jo useamman viestin.

Toivoin että olisit hiukan ajatellut mitä kirjoitin ja huomannut että eipä taida Virtasen Masan jutut juurikaan olla kommentoimisen arvoisia ja olisit toteuttanut sitä monta kertaa peräänkuuluttamaasi aikuismaista käyttäytymistä ja jättänyt trollin omaan arvoonsa.

Joona:

Englishrussia.com

niksu99:
^tuohon ei pysty enää lehtipuhaltimellakaan , vaan täytynee kaivaa jo liekinheitin 

joni757:

yhtään autoa en lainarahalla ole ostanut, enkä osta. On tuo sen verran huono sijoitus. Jos ei pankkitilin saldo riitä niin katselen halvempia.

Oikein massi mies.Onks sun autossa joku paikka mihin mulkku pitää laittaa?vai onks se lisäosa mikä maksaa Aaltosen puolen vuoden liksan verran.

Sami Aaltonen:

Älä sitten lue. Ainiin mutta kun et osaa olla lukematta, tai ainakaan noteeraamatta. Mulle ei kyllä ole tuosta mitään lisäarvoa, kunhan joulun pyhinä aikaani kulutan kun on muuten vähän tekemistä. Kaltaistasi spedeä on kiva vähän kiusata kun tietää, että kuppi menee totaalisesti nurin heti kun joku vähän pistää kapuloita rattaisiin. Olet säälittävä.

Mulle on aina opetettu, että kysymyksiin vastataan.
Et ole vieläkään kyennyt vastaamaan niihin kysymyksiin, tai muidenkaan kysymyksiin.
Jos käytöstapoja tunnet; olisi jo korkea aika vastata.

PS. Kiitoksia vaan mukavasta priva viestistä, tiedän nyt mikä olet miehiäsi.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page